Gå til innhold

tilbake hos dere ette en liten tur innom bli gravid. :)

Anbefalte innlegg

jeg hadde en MA i august (13 uker på vei), så jeg klarer ikke slappe av i det hele tatt med tanke på en ny spire i magen. Men jeg har lest at svært få mister 2 ganger på rad når de har fødd friske barn før? Jeg har 2 gutter fra før, så jeg håper denne klorer seg fast i alle de 40 ukene vi ska ha sammen bare vi 2 :) Flere med erfaringer som kan berolige meg. må spesifisere at det jeg trenger nå er positive historier da ;)

Fortsetter under...

Hei bruskork (artig nick du har valgr hehe)

Min venninne mistet også i uke 13, hun er nå langt på vei med gutt nr 2. Så dette skal nok gå bra, hun ble gravid ganske fort igjen etter at hun mistet.

Jeg mistet 2 ganger i SA før jeg fikk førstemann, nå er jeg gravid på nytt...med blødninger (heldigvis lite og uten smerter), så skjønner du er nervøs. Vi er nok ganske mange der ute som er bekymret, men prøv å tenke på noe annet! (lettere sagt enn gjort).

Denne gangen skal det nok gå bra skal du se! Masse lykke til!

Gratulerer så mye til deg, så bra at du fikk positiv du og denne mnd:-)

Ser i ett annet innlegg at du spør om tidlig UL. Uansett om du bor på en liten plass, så har de som regel private gynekolog senter i nærmeste litt større by som du kan kontakte hvis du ikke får henvisning raskt gjennom lege.:-)

Første gang jeg ble gravid, hadde jeg en liknende BO som deg. fosteret hadde ikke forsatt og leve/utvikle seg, og det ble da oppdaget i uke 12 så da ble det utskrapning. ble da gravid 2 mnd etter den, så har fått to friske barn etter den:-))

Masse lykke til, dette skal gå bra skal du se.

Så godt å høre at dere er positive !!

Selv hadde jeg en MA i juli og var 12+6 på vei. Nå har jeg testet positivt på nytt og håper håper håper at det holder denne gangen :)

Gleder meg til å få oppleve graviditeten til det fulle, og håper at alt ordner seg !

Lykke til bruskork ! Dette kommer til å gå bra ! :)

ja, sitter vel egentlig og trygler om å få litt kvalme. det svangerskapet som gikk galt var symptomfritt, mens di to fullgåtte jeg har hatt tidligere var jeg kjempedårlig. Så ja, ikke ofte jeg ønsker å få være dårli, men nå gjør jeg jammen det.

Ang privat ultralyd så tror jeg kanskje jeg må helt inn til bodø da, og 30-40 mil hver vei er litt for langt syns jeg siden jeg da måtte ta en hel dag fri fra jobben for det. men det ordner seg vell håper jeg.:) skal tenke positivt og prøve hardt å slutte å bekymre meg så veldig. det kan bli et veldig langt svangerskap om man skal tenke på alt som kan gå galt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...