Gå til innhold

Pose til bilsete?

Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med å kjøpe en varmepose som man kan ha oppi bilsetet for å slippe å kle på babyen så mye klær når man bare skal ut en liten tur med bilen?

Jeg har fått ulike anbefalinger; noen sier at man bør ha dunpose, andre sier det holder med fleece. Har dere vintermammaer noen anbefalinger?

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn liten dunpose fra odenwalder, hos Barnas Hus på nettet. Gleder meg til å bruke den,-tror det blir kjempefint.

Skrevet

Ja, jeg har vært og kikket på dem i butikken. De så veldig fine ut! Passe små og myke virker de også. Kanskje jeg skal gå for en sånn jeg også? :o)

Skrevet

Ja, synes de er fine. Jeg er ikke så glad i fleece,-får litt sånn elektrisk syntetisk følelse av det..hehe

Skrevet

Jeg er superfornøyd med min dunpose fra barnas Hus. Absolutt å anbefale!

Skrevet

Så bra! Selv om jeg ikke har prøvd, tenker jeg at fleece kanskje lett blir litt klamt og elektrisk, og at dun varmer litt bedre..

Skrevet

Kjøpt fra babytravel. Veldig enkel. Den skal passe de aller fleste bilstoler og man trekker bare opp og ned et glidelås som går opp til babyens brystkasse. Den er av fleece og dermed blir den ikke alt for varm å sitte på i bilen heller. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med den :) Vi hadde jo en veldig kald vinter ifjor med temperaturer opp mot minus 30, så det var en viktig investering syns jeg.

Skrevet

Har også kjøpt den fra Barnas Hus. Og føler det er litt luksus for de to første fikk aldri slike poser. Bare pledd ;) så nå må han bare komme ut så han kan få bruke den!

Skrevet

Vel, litt luksus har man lov til å unne disse søte små.. Og så får han sikkert arvet massevis av andre ting som du ikke trenger å kjøpe, så da blir det ikke så stor forskjell.. :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt en pose på babyshop til 299. Er for bruk i bilsete, er en termopose med fleece på innsiden. Tror merke hete Bozz. Hadde den i helt svart eller brun.

Kan snøres igjen på toppen.

Skrevet

Jeg har en Maxi cosi-pose fra storebror, den var vi strålende fornøyd med! Den var ikke så superbillig akkurat, siden jeg måtte importere den fra Tyskland av alle steder for å finne en som matchet bilstolen (forfengeliiiiiig, men artig :) - Maxi-cosi cabriofix), men... Vi fikk masse kommentarer på at den var så praktisk, og det var den virkelig. Helt genialt. Vi hadde oktoberbaby, så han brukte denne posen hele vinteren.

Egentlig tror jeg det meste duger, altså. Jeg ser ikke for meg at det er nødvendig med en dunpose i bilen, fleece burde holde lenge. MC sin er vel ingen av delene, men dun er det i alle fall ikke. Man er jo ikke ute lenge når man bare er på vei til bilen, det blir ikke som å gå tur i vogna. Det som er viktig, synes jeg, er at det er lett å åpne opp posen i bilen. På den vi har kan man ta av hele topplokket, veldig kjekt hvis man ikke trenger å bruke posen en dag - da kan underdelen ligge igjen i bilstolen, man slipper å ta ut hele posen.

Skrevet

Har kjøpt Babytravel-posen av en kollega. Og vasket den så klart ;)

Skrevet

anbefaler dunpose på kid. den er superbra og i tillegg litt større enn de andre bilposene som gjør den ypperlig til bruk i vogn og sete nr 2:)

kjøpte den på tilbud til 350 kr men koster vanligvis 500 da. Og det som kanskje er litt minus for mange er at den finnes kun i besj,men det spiller ingen rolle for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...