sessanFØDEKLAR ! Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 28 dager igjen til termin. Kjenner det nå at jeg begynner å grue meg litt. Med med første så gjorde jeg ikke det , da gledet jeg meg. Men nå som jeg vet sånn ca hva jeg skal igjennom kjenner jeg at det er litt nerver ute å går. Er det flere som har det sånn? Gru/gleder er nok det riktige ordet her
tine0810 Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Ja, absolutt!!!!:-) men nå når jeg har færre dager igjen til termin, så begynner jeg å glede meg igjen også:-) mer enn jeg gruer meg......vet jo at noen veldig bra venter etter det vonde;-) Lykke til!
*Lissi* Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jepp:-) Venter nummer 5 og lengter etter rier nå....men gleder meg ikke akkurat. Åpningsriene er "greie" nok, men pressriene....*grøss*. Finnes vel knapt noe vondere enn når hodet kommer!
Gjest Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 hehehehe... jeg synes pressriene er best ! Da er JEG sjef igjen og kan gjøre noe + at babyen er like om hjørnet!! Dessuten anbefaler jeg dere å kjenne xtra godt etter når jm sier hodet kommer, for da går det fra å være vondest til null smerte veldig fort... Facinerende følelse !! Magisk nesten ) Anbefaler knestående forøvrig!! Ikke alle som er enig selvsagt, men har født 2 i den stillingen og det er himmelvid forskjell fra ryggliggende iallefall !! (venter nr.4) Men grugleder meg litt jeg også, for vondt blir det!! )
*Lissi* Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Ingenting som slår det å få babyen på magen første gangen iallfall:-) Våt, varm og god:-))
En rosa og en blå Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Enig, føler at tiden som gravid med nr to bare flyr forbi! Har enda ikke forberedt så mye til han kommer, men tenkte å begynne snart! (begynner å merke litt tidspress).. Forøvrig har jeg ikke tenkt så mye på fødselen heller enda, det har liksom vært så lenge til, men nå er det bare ca to måneder! Sist syntes jeg vel åpningsfasen var verst sånn rent smertemessig, men det var jo ikke akkuratt godt når hodet stod i åpningen heller da! Men som nevnt tidligere her smerten er fort borte når babyen blir lagt på brystet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå