Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Er 32+1 i dag, og merket i går at det var litt blodblandet slim da jeg var på do. Var veldig lite, så jeg tenkte at det sikkert ikke var noe spesielt. I dag har det ikke vært noe blod, men fortsatt litt slim (beklager detaljene her altså). Så begynte jeg plutselig å tenke på slimpropp og tegningsblødning, men det er jo lovlig tidlig for det enda synes jeg! På den annen side har jeg jo fått beskjed om at jeg har risiko for å føde for tidlig.. Huff, forvirrende :/ Skal på kontroll på sykehuset kl 11 (heldigvis), så skal høre med de da, men måtte bare få ut litt stressadamp her nå... Tygger negler så lenge!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Heia:) Masse lykke til på sykehuset på kontroll:) Det går sikkert så fint så Jeg hadde en blødning for en måned siden, da jeg var ca 28 uker. Det var rødt og friskt...... ble kjemperedd.... men alt var fint med baby, morkaken og livmorhals, og de visste ikke hva det kom av. Blødde i 3 dager. Har morkaken på fremre vegg...... vet ikke om det kan ha noe å si. Har aldri blødd i de tidligere svangerskapene mine. Hvorfor har du risiko for å føde for tidlig? Lykke til da og gi lyd i fra deg da du får anledning:) Ha en riktig fin dag, klem fra meg:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Takk for koselig oppmuntring! Har vært på sykehuset nå, livmorhalsen var blitt litt kortere, men legen var ikke bekymret og sa det var helt normalt. Ingen tegn til åpning, så da satser vi på at lillegutt blir mageboer litt til Har hjerteformet livmor, derfor er det en viss sjanse for at jeg kan føde tidlig, rett og slett pga plassmangel. Men har seteleie og da, så om han kommer bitelitt før termin er det egentlig greit... Godt å høre at det gikk bra med deg! Like langt på vei vi da kanskje (hvis du var 28 uker for fire uker siden, dvs 32 nå?) Blødning er skumle saker, men det er vel faktisk ganske ofte at det ikke er noen spesiell grunn til det. Det er bare så veldig lett å bli bekymret når man ikke vet Jeg har også morkaken på fremre vegg, og har hatt noen blødninger innimellom i svangerskapet, uten at jeg har trukket noen parallell mellom de to. Men nå er det lenge siden sist, derfor ble jeg litt usikker. Godt å få sjekket det ut uansett, man tjener liksom ingenting på å gå rundt og være engstelig Lykke til videre med den lille i magen!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Hei igjen:) Ok, jeg skjønner.... Da får vi krysse alt vi har for at lillegutt blir værende en stund til:) Bra at det så fint ut på kontrollen:))) Jeg sendte post til deg her forleden.... har du sjekket "postkassen" på din side? Følte nemlig vi hadde å mye felles i svangerskapet:) Jeg har morkaken på fremre vegg, tutta ligger med rompa ned og jeg har termin 9. januar:) Skjønner???? Er dette ditt første barn? Som du ser, så er dette mitt barn nr 4:) Begynner å bli veteran:) Gleder oss stort:) Ha en riktig fin kveld:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Oi, nei jeg har ikke sjekket postkassen min på lenge... *sjekke med en gang* Førstemann her ja, men skjønner du har litt erfaring Begynner å bli skikkelig livlig hjemme hos dere da tenker jeg Kos dere i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå