Gå til innhold

Da forsvinner jeg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er jeg 12+0:D Erfantastisk deilig å endelig komme over den grensa. Nå gjenstår berre 6 mnd til med mye oppfølging og UL på sjukehuset, men jeg er vertfall ett steg nermere.

masse lykke til til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forløbig har jeg termin 28.mai:) har hatt 4 UL hvor jeg hver gang er satt frem (men ikke på papiret for det skjer jo under ordnær UL). Skal på UL på mandag, så jeg er spennt hva den sier da. Ellers pleier jeg å få barn 2-3 uker før termin.

Du da??

Skrevet

Gratulerer begge to:) Håper vi kan følge hverandre hele veien gjennom gruppene her.

Jeg har termin 5 juni og kommer veldig snart etter. 11 fullgått uker i morgen :) Men er jeg da i andre trimester fra lørdag eller når jeg har 12 fullgåtte uker?

Skrevet

Du er i andre trimester når du har 12 fullgåtte uker. Bare en liten uke igjen nå, så er du trygt over på den andre siden!

Skrevet

Gratulerer. Bare en liten kommentar til "Go gutter + en til?": Har man ikke 12 fullgåtte når man har 12+0??

Skrevet

når du er 12+0 så er du over i 2,tri;)

Skrevet

Foreløbig har vi samme termin, men eg blir alltid satt tilbake på UL. Så eg får nesten bare se. Har fått di andre 2, 1 veke føre.

Men samme kor ti det skjer bara alt går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...