Gå til innhold

Hvordan er det med vekta damer??

Anbefalte innlegg

Bare nysgjerrig, jeg altså; veide meg, magen HAR blitt større, men vekta er akkurat lik..

Spiser som før, men har vært myye mer inaktiv, dvs:ikke orket trene, gå turere eller annet jeg må komme igang med:(

Ellers lener jeg meg på alle de som er ekstremt trøtte, slitne og kvalme..

Straks fullgåtte 11u her, snur vel snart:))))

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142544728-hvordan-er-det-med-vekta-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10+1 i dag og plutselig tilbake på startvekt igjen! Gikk opp et par kg i løpet av uke 7-9, men så forsvant de igjen! Hehe, mistenker at det var en ekstremt treg fordøyelse som ga meg noen ekstra kg å bære på! Skikkelig stas å være gravid ja! :))

Påtur nedover;) juhuu..men så har jeg godt å ta av da;) bruker bestandig å gå ned ca 10-15kg i mine svangerskap:) men merker at magen har blitt større, er 10uker i dag.

Må si at jeg henger meg på med trøtthet,kvalme,sliten og ikke minst tungpustet:/

Lykke til videre damer:) Vi rykker stadig fram i køen;)

Hei du joda vekta står like nedstøvet på badet den. hehe Huff.... tørr ikke gå på den en gang. Jeg hadde i mine 3 siste svangerskap 10 kg vektøkning under hele svangerskapet. Men med det siste ble jeg redd. Jeg hadde gått opp 10 kg allerede da jeg var på min første svangerskaps kontroll. (8 uker). Legen mistenkte da tvillinger pga vektøkningen og at livmoren min var veldig stor.. Men heldigvis kom det bare 1. Men heldigvis i svangerskapet gikk jeg ned noen kg som etterpå kom på igjen. Det ble bare 10 kg pluss på dette svangerskapet også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...