Gå til innhold

Flere Gravide i Stockholm?

pompompei

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Nei ikke lenge igjenn nå:) Gleder meg veldig! Formen er fin, skal ikke klage. Men merker det begynner å bli tungt. Tisseturer og halsbrann har jeg vennet meg til. Men det og føle seg som en tung hval når jeg skal sove, venner jeg meg nok aldrig til!

Jeg skal faktisk føde i Norge! Asker/Bærum. Så drar vi tilbake til stockholm med den lille etter nyttår :) Det er det som er planen vertfall. men det er jo en sjanse for at jeg føder før vi kommer oss til Oslo, da blir det på Södersjukhuset i stockholm. Hva med deg? Hva bringer deg til Stockholm?

Nei ikke lenge igjenn nå:) Gleder meg veldig! Formen er fin, skal ikke klage. Men merker det begynner å bli tungt. Tisseturer og halsbrann har jeg vennet meg til. Men det og føle seg som en tung hval når jeg skal sove, venner jeg meg nok aldrig til!

Jeg skal faktisk føde i Norge! Asker/Bærum. Så drar vi tilbake til stockholm med den lille etter nyttår :) Det er det som er planen vertfall. men det er jo en sjanse for at jeg føder før vi kommer oss til Oslo, da blir det på Södersjukhuset i stockholm. Hva med deg? Hva bringer deg til Stockholm?

Annonse

Så bra at formen din er bra. Krysser fingre for at dere babyen er med på deres planer om å føde i Oslo, og ikke bestemmer seg for å komme før:)

Grunnen til at vi flytter er at jeg har fått en jobb i Stockholm, så vi flytter begge over for en 3-5 års periode. Vi har funnet oss leilighet på Gärdet og gleder oss veldig. Nydelig by!

Forsøkte å sende deg melding direkte, men forstår ikke helt systemet her inn. Dersom du forstår det så kan du sende meg en meldig så kan vi utveksle mailadresser og holde kontakt over nyttår.

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...