Gå til innhold

** symptomjaken for uke 46 jentene **

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der kom TR..... Lykke til med testingen dere andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bledahvit test med clearblue og idag..

Skrevet

bledahvit test med clearblue og idag..

Skrevet

ÅÅÅ, jeg er så dum og tester..Tok en CB digital til morgenen i dag, fikk selvfølgelig ikke gravid.. At jeg ikke kan vente da!

Er 11 eller 12 dpo, litt usikker på el. De to siste dagene har i grunn vært stille sånn symptommessig. Litt murringer i magen av og på, men det har jeg ellers mellom el og mens og..Hadde trua, men nå tror jeg mensen kommer til helga.

Jaja, brukte 2,5 år på å få første barn, så hadde vel vært vel optimistisk med første pp denne gang:)

Skrevet

Da kom TR!!

så da får man gå inn i ny pp med godt mot og håp :)

dere får ha lykke til med testinga jenter :)

Skrevet

Da kom TR her og, natt til 13 dpo..jaja, får satse på neste periode og kanskje gravid til jul da:) Desverre mange i uke 46 som ikke ble gravide, lykke til alle andre!

Skrevet

Endelig er det min tur igjen. Etter en MA i april testet jeg positivt med CB i går. Er så utrolig glad. Håper det går bra denne gangen. Lykke til alle andre også.

Skrevet

hvem andre har ikke fått mensen?

Skrevet

Jeg venter (ikke:p ) TR på søndag... ingen symptomer sålangt bortsett fra mye trett å tissing om natten,men d kan forekomme ellers også..

Skrevet

***** blåser litt babystøv på dere *****

Skrevet

Gratulere til dere som har fått positivt!:)

Jeg fikk tr på onsdag, så no går jeg inn i 12pp :(

Huff! Jaja!

Skrevet

Gratulerer til alle med positiv test fra meg også! :D

Jeg hadde ikm på igår (torsdag), men negativ test. TR er ikke kommet enda og symptomene kommer og går. Idag har jeg hatt hodepine heeeele dagen (jeg sliter mye med migrene også da) og denne uka har jeg forsovet meg 2 dager på jobb. Jeg eer så trøtt! Ikke nok med det, men jeg har fått en litt merkelig greie med tomlene.. De gjør så vondt i leddene og noen dager klarer jeg ikke å bære små ting engang.. Er det flere som har opplevd noe sånt? Ikke at det er et gravidtegn, men hvorfor skal alt mulig dukke opp akkurat NÅ som jeg går og lurer på om det er noe liv inni meg? :P

Lykke til til alle dere prøvere! Sender masse gode tanker til alle sammen :)

Skrevet

Da kom tanta her og...merka antydning i går kveld å kom for fullt i mårrest.. men er positiv og klar for 2 pp :-) Ikm ca 19-20 des. da.

Skrevet

Venter også fortsatt på tr og håper den ikke kommer! Er tre dager på over og har tatt to tester som viste en så svak strek at jeg begge ganger har lurt på om jeg så den eller ikke?! Så fortsatt like langt.. spennende!!

Skrevet

ja, ingen tr idag heller, kjenner sug i magen av spenning. krysser fingrene for oss begge:-)

Skrevet

ja, ingen tr idag heller, kjenner sug i magen av spenning. krysser fingrene for oss begge:-)

Skrevet

Skrevet

TR kom i natt :-(

Så i dag er jeg sengeliggende meg store menssmerter og diaré :-(

Skikkelig dårlig dag, gitt..

Prøver igjen neste måned!

Skrevet

Tr kom for meg også i går :( Menmen, hold motet oppe! Forhåpentligvis var dette den første dagen i svangerskapet! Håper vi sees og lykkes ved neste ikmuke! ;)

Skrevet

Jeg har verdens verste PMS, bare gråter, har aldri hatt det sånn må jeg si, er helt utafor, kvalm og vondt i hodet..blir litt fortvilet, synes det var ille å gå på Cerazette og klarte ikke mer av de pillene, men om det skal väre som dette er jo det enda värre...huff, sorry syting og klaging

Skrevet

Sitter fortsatt og venter på TR.. Ikm var 18.nov. Testet negativt for tredje gang nå idag. Merkelige greier synes jeg. Og ikke minst frustrerende! Hva skjeer med ikm da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...