Gå til innhold

** symptomjaken for uke 46 jentene **

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååå spent på denne uka,ingen symtomer enda,men ikke IKM før søndag 21 nov. stresser ikke så veldig med å bli gravid enda,1 pp..

Men hadde vært gøy om spira satt før jul da! :)

Lykke til damer og grattis til deg/dere som har testa positivt :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg venter og venter og venter på at det skal bli lørdag.... .... .....

Skrevet

Tenker å teste mandag om ei uke om ikke TR har kommet før den tid.. det er leeeenge til det :P

Skrevet

Gratulerer dere som har testet positivt:)!

Jeg har ikm fredag eller lørdag tror jeg. Hadde EL-slim og magesmerter fredag 5 nov, så tror jeg hadde EL da. Første PP for oss, så er litt usikker på syklusen etter p-pilleslutt.

Har hatt ulike symptomer: murringer som kommer og går, stikker til i magen ved hoste for et par dager siden. Ligamentsmerter på en måte.

Kvalme/uvelhet som varte i 5-10 min i dag.

Veldig lite vits i men tok en test i dag, ikke morgenurin, den var selvfølgelig negativ. Vet det er alt for tidlig..hehe

Spennende dager fremover:)

Skrevet

tok test imårrest...seff blendahvit, ikke antydning til en ekstra strek på den heller :-(

Skrevet

når har du ikm siv2??

LURER PÅ OM CLEAR BLUE ER MERE SENITIVE ENN DE BILLIGTESTENE?

Skrevet

har ikm idag, har nok brukt en clare blue... :-(

når har du ikm?

Skrevet

snuppo..

så jo nå at du har ikm den 20.. da har du ennå noen dager du kan teste positivt.. kan jo hende du har for lavt hcg nivå ennå :)

Skrevet

Har også IKM idag, tok også en test idag, og den var også negativ :(

crap!!!

Skrevet

Følger med på om dere kommer etter jenter.

Jeg testet svært sent i forbindelse med mine tidligere svangerskap (2 fullgåtte, 1 SA) så syntes det er både rart og spesielt å få positiv utslag før forventet IKM.

Smør dere med tålmodighet (selv om det ikke er lett). Krysser alt jeg har for at vi møtes inne på 1.termin.

God klem til dere alle

Skrevet

Jeg testet tidlig på mine to svangerskap (pluss/minus en dag rundt ikm). Hadde ikm lørd/sønd (13.-14.nov). Hadde en svak strek på cb gtest (stav) lørdag, tok ny test - da med digital cb mand.morgen, og den viste 'ikke gravid'. Tr ikke kommet enda, og jeg har alltid hatt regelmessig syklus. Føler at det er noe som 'tynger/trykk' nedentil, samt ømme bryst, frustrerende å ikke vite. Kommer til å ta en ny test i morgen tidlig....

Tom små m/spire (gratulerer så masse først og fremst :) sier du testet svært sent, hvor mange dager etter ikm fikk du positivt utslag ?

Takker for svar :)

Skrevet

Hei du

Med førstemann tester jeg ikke postiv før 7 dager etter IKM, mens med andremann 5 dager etter IKM.

Krysser fingrene for at du er gravid. Tror nok disse digitale trenger noe mer hcg enn stavene gjør.

Prøv igjen i morgen og tvitvi :)))

Skrevet

blir nok ein ny test til helga hvis ikke TR har dukket opp, å ikke f*n om hun skal også!! :P

Skrevet

Takk-takk for kjapt svar - håper håper jeg får to streker i morgen!:)

Skrevet

Gratulere til to små med spire! :)

Jeg venter ikm den 21, trodde virkelig ikke det var noe håp denne mnd fordi sambo kom hjem fra havet sist helg, testet ikke for El eller noe, men no begynner jeg å lure. Jeg har alltid mensmurringer 1 uke før ventet Tr, men denne gangen har jeg bare noen svake merkelige murringer, litt halsbrann innimellom og ekstremt vondt i puppene, og jeg pleier bare å ha vondt i brystvortene. Og i går kveld fikk jeg metallsmak eller blodsmak i munnen og har hørt at det er et symtom og jeg er sikker på at puppene er blitt pittelitt større. Så no er jeg så utrolig spent! Huff håper jeg ikke blir skuffet!

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Gratulerer til alle dere jenter som har testet positivt! :-D

Her i gården er alt som vanlig.. Har ikke merket noe som kan ligne på en graviditet, men gir ikke opp håpet av den grunn! :-) Har IKM på søndag, så får bare vente i spenning. Tenk så fint det hadde vært å blitt gravid før jul, slik at man kunne dele den flotte nyheten med familie i den herligste høytiden!

Lykke til alle andre også!

Skrevet

Lykke til jenter, nå kan flere av oss begynne å teste snart.

Jeg har IKM i dag og TR har ikke kommet enda. YES!

Tok en EL-test (har så mange av dem) Den slo ut poitivt, men det er jo ikke en graviditetstest.

Skal teste i morgen.

Har ingen symptomer på graviditet.

Skrevet

nabon spurte meg idag om jeg kunne kjøpe en test til henen fordi hu trodde hu var gravid. dro på apoteket og var med henne på do. den slo ut sterkt positivt kryss før vi rakk legge den ned på benken.

et one nigh stand!!! var som jeg sa til kjæresten min at da vil jeg også være gravid da noen får det til såå lett!! :P men men...

arti var det uansett å se krysset til nabon. håper jeg får på lørdag.

har litt tyngde følelse i magen. går på swingkurs og merka det godt der idag. ellers er puppene enda ømme det har de nå vært siden el. pleier ikke være slik. har litt økt utflod. ellers vet jeg ikke om ejg innbiller meg noen ting også i tillegg som stikkinger og kvalme og slik. kan være litt for at jeg kjenner etter tror jeg :P

Skrevet

så på CB sine tester at de kunen vise positivt 4 dagver før ikm... det vist jeg ikke.... stemmer dette overens med virkeligheten eller??

Skrevet

Har lest det jeg og.. å det er nok noen som tester positivt 3-4 dager før Ikm, men jeg ville uansett ha ventet til Ikm.

Men så skjønner ikke jeg dette teste hysteriet heller da.. her blir jeg ikke å teste før dagen etter IKM :-)

Skrevet

ja, da var TR kommet, har egentlig IKM ca rundt 20.nov (litt ustabil syklus), litt rart siden jeg ikke har fått noe menssmerter enda, bruker alltid å få det...rakk ikke en gang å tenke på å teste jo!! snufs! tok en test i dag for å vere på den sikre siden men niks og ingenting...

har ikke hatt noen symptomer heller så er vel ikke så overraskende at det ikke satt denne gangen heller...men man håper jo alltid:) huff, syns det begynne å slite litt på psyken dette her, er ingen som forteller deg hvor vanskelig det kan vere å bli gravid, bare hvor fantastisk det er å vere gravid...syns det er ekstra vanskelig siden det er første vi prøver på så man vet jo ikke om ting funker som det skal..men men,,hadde vert fint me en slik gave til jul...får bare holde motet oppe og vente på EL...:) Lykke til alle andre!

Skrevet

det var en skyggestrek på billigtester sin hcg idag assa :) ringte dem og de sa at var det strek så var det strek, men jeg må teste med en cb imorra for sikkerhets skyld jeg assa. :)

tenk om det satt på første forsøk, helt utrolig i tilfelle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...