Gå til innhold

** symptomjaken for uke 46 jentene **

Anbefalte innlegg

Skrevet

så sliten.... :( igår bare gråt jeg av alt da...

og slik var jeg sist jeg var gravid. men kan jo bare være tilfeldig assa...

imorra er det en uke til ejg skal teste.... tia flyr da ganske fort tross alt synes jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ute av dansen... Trodde jeg hadde IKM i 18. nov i uke 46. Men den gang ei. TR kom i dag. Går på pergo for første gang. Kanskje derfor. Denne syklusen ble ihvertfall veldig kort.

Hadde skikkelig PMS i 2 dager før. Stor-gråt for absolutt ikke noe. Herlighet så teit.

Uansett ikke noe gøy. Nå har vi prøvd i 2 år. Sukk.

Til dere andre. Lykke til videre i jakten....

Skrevet

Symtomer er vel litt tidlig. men jeg har vært gravid to ganger siste halvår og hadde tidlige symtomer begge gangene. Første gangen ble jeg veldig uggen ca en uke før IKM og fikk en sterk metallsmak i munnen, og måtte tisse om natten. Jeg var ikke i tvil. Andre gangen fikk jeg andre symtomer. Veldige stikninger i magen ca 9 dpo og noen dager etter det ble jeg kjempe trøtt! Fikk veldige murringer i magen og trodde egentlig det var tr som var på vei.....men var gravid.

om jeg kan si jeg har noen symtomer nå bare en uke etter el ervel at jeg må tisse om natten og er "støl" i magen.....da jeg var gravid med min sønn hadde jeg ingen symtomer før jeg var 7-8 uker på vei og ble brått veldig uggen konstant. Men den gang visste jeg ikke at jeg var gravid.

uansett så er min erfaring,- forskjellig for hver gang.....

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei:-) Jeg er egentlig ikke helt prøver, men har ikke brukt prevensjon på 1 og 1/2 år. Har pcos og ingen eggløsninger de siste mnd. Har veldig lyst på et søsken til min deilige sønn, men "venter" pga økonomi og at jeg vil ned i vekt. MEN: Ingen prevensjon=alltid en mulighet;-) Og denne gangen lurer jeg på om jeg har hatt el... I så fall en gang mellom fredag og søndag forrige uke, og nå de siste dagene har jeg kjent stikkninger i brystene, pluss litt "trykk"/ "hold" i livmoren.... Er så spent! Er jeg gravid blir jeg sååååååååå glad, samtidig som jeg blir litt smånervøs. Men mest av alt ufattelig glad:-) Er så spent på om "symptomene" mine vil fortsette eller om de bare vil resultere i mensen....

Noen andre av dere som har disse "symptomene" etter ca samme tid som meg?

Ps: Har også en høyere temp enn jeg har hatt på sikkert et år........... Så tror helt sikkert jeg har hatt el i det minste:-)

Skrevet

oi her kom symptomene på rekke å rad :)

veldig oppblåst mage, økt utflod, tisser hele tiden, hard mage og ømme og såre brystvorter :) så kanskje det funka denne mnd allikavel :)

men jeg tror jeg skal klare å holde meg fra testinga til mandag kanskje :P

Dere får ha god helg jenter, kos dere med masse god mat og litt vin kanskje ;p for neste uke skal vi teste positivt :D

Skrevet

Har ikm den 16.

Har skikkelig ekkel smak i munnen nå, føles som det ligger noe bakerst på tunga å "sender" ut ekkel smak.. Skikkelig plagsomt ;p

Noen andre som har det sånn???

Skrevet

enten har jeg begynnende menssmerter eller så er det noe annet på gang.... sist pp kom tanta 3 dager før beregnet ikm, og jeg har ikm 16. nov denne pp.

krysser fingrene for at det ikke er tr som er på tur!!

krysser fingrene for dere alle :)

Skrevet

Æsj, ingen symptomer her i gården. Ganske sikker på jeg ikke er gravid.

Jeg venter på TR.

Skrevet

går sikkert bra jenter, e hadd mer symptoma da e ikke va gravid i forrige mnd hehe

Skrevet

jeeeepp, der var tante rød ankommet... bedre lykke neste gang...

Skrevet

Jeg testet i dag tidlig, klarte ikke å vente lenger. Har ikm onsdag eller torsdag. Testen så negativ ut først, men etter ca 15min kom det en svak lyserosa strek fram. Noen som har opplevd dette før og som IKKE har vært gravide? Ble litt glad, men tør ikke helt å slå jubelen løs...

Skrevet

hva står det på testen din? er det etter 5 min en skal lese av resultatet?

isåfall så hade jeg ikke turt åluble helt riktig enda...

alle mine el tester har vært positive dagen etter :P da jeg har åpnet søppeldunken på badet har det liggi maaange positive neddi der, men hadde jo ikke el i over en uke ;)

Skrevet

Ja, det var etter 5 min man skulle lese svaret.... Så nå skal jeg holde meg til onsdag, slik at jeg slipper å lure.... Takk for svar :)

Skrevet

Jeg er så spent, så spent! Jeg har ikm på fredag (19) og har bestemt meg for å ta en test den 21 om tr ikke kommer. Krysser fingrene. Jeg har tatt tusen tester, fordi jeg er så spent! Det var jo selvfølgelig totalt unødvendig og teste så tidlig, men jeg klarer bare ikke å holde meg. Jeg har egentlig ingen symptomer bortsett fra en del mensmurringer helt fra sist EL, og det sies jo at dette er et symptom. Er i første pp, så det ville nok være for godt til å være sant, men jeg har jo et lite håp! :)

Skrevet

babyglede. jeg har også hatt slik el lignende stikkinger helt siden el. :)

dette er så spennende. vet ikke hvordan jeg skal få denne uka til å gå jeg assa :o

Skrevet

første testesmell!

negativ, såklart, men det var ikke med mårra urin, så jeg har håpet oppe enda :)

Gubben spiller PS3, å kjedsomheten kom å tok meg!! :P

Skrevet

har så ømme pupper. men har igrunn ahtt det siden dagen før el testen var positiv.

noen andre som har det slik*? og er det no bra tegn eller?

Skrevet

Hei jenter

Jeg skal ha IKM mot slutten av uken, men har hatt så tydelige symptomer at jeg måtte teste i dag. Fikk opp en veldig svak strek, men du ser den tydelig :)

Symptomene mine har vært:

Stikkinger siden EL

Trøtt

Ømhet i korsrygg

ømme bryst ( i dag)

Følelse i kroppen på at spiren sitter

Tebker jeg tar en test senere i uken for å bekrefte 100 %

Ønsker dere lykke til med testingen.

Skrevet

gratulerer 3 små som første positive i 46 gjengen :)

så får du drysse litt babaystøv på oss andre nå så ender dette finfint :D

Skrevet

Tusen tusen takk for det.

Krysser alt jeg kan for at dere følger etter meg disse nærmere dagene. Tenker jeg tar en ny test i morgen for å være 100 % sikker på en tydeligere strek :)

(nytt nick)

Lykke til til dere alle ;)

Skrevet

Gratulere så mye:-)

har mest sannsynlig ikm på lørdag, hadde EL 6 nov men litt uregelmessig syklus..har ingen symptomer enda:-) i tidl pp så har jeg hatt ømme bryster, oppblåst mage og vert heeelt sikker på at nå satt det, hehe.. MEN på lørdag etter å vært ute å spist, så fikk jeg mega smerter i magen, skikkelige kramper, varte i ca en times tid...er det et vanlig symptom eller noen andre som har opplevd det??

Når tester dere da?? Tenkt å teste på fredag:) krysse fingrer og tær for sterk og tydelig strek på oss alle sammen:-)

Skrevet

Da kom TR og kuste håpet om julibaby. Trodde jeg var gravid denne gang, så skikkelig skuffa, men men.. Augustbaby kanskje?

Har hatt masse symptomer denne pp. Skikkelig ømme bryster, kvalm og trøtt de siste dagene. Fikk til og med positiv test på torsdag, svak strek riktignok, men ingen tvil om at det var en strek!! Kan jeg ha hatt en SA i dag? Masse lykke til til dere andre!!!!! Spennede uke for mange dette her.

Skrevet

Da er uka vårres her!!

og Grattis som allerede har testa positiv :D

Ikm i mårra, men jeg tror at jeg skal drøye den litt.. teste torsdag eller fredag hvis TR ikke har kommet :)

LiseHåpefull: det skjedde med meg en gang sist pp. Krampe greie på høyre side, og som deg, varte i ein time ca..

men det var ikke noe symtopm for meg nei :/

Skrevet

Ikm er onsdag eller torsdag. I dag sank temperaturen litt, så tok det først som et tegn på at tr var på vei. Var litt lei meg, og gikk på badet for å teste. Ingen strek med en gang. Hoppet i dusjen og ga den ikke et nytt blikk før etter ca 15 min. Og da var den helt positiv, den andre streken var like strek som kontrollstreken!! Går det an at en falsk positiv test er så sterk?? Og noen som har opplevd et lite fall i temp (0,2 grader) rett før ikm og fortsatt vært gravide?? Blir gal av dette!! Nå er planen å vente med å teste til torsdag, og da bruke en CB digital. Puppene er ekstremt vonde (men det har jeg ofte hatt som et pms-symptom), og jeg var støl i hele magen rundt 8dpo, ellers ingen tegn....

Gratulerer til dere som allerede har fått positiv test. Så stas!! :) Håper at jeg følger dere inn på 1.trimester!

Skrevet

Ikm er onsdag eller torsdag. I dag sank temperaturen litt, så tok det først som et tegn på at tr var på vei. Var litt lei meg, og gikk på badet for å teste. Ingen strek med en gang. Hoppet i dusjen og ga den ikke et nytt blikk før etter ca 15 min. Og da var den helt positiv, den andre streken var like sterk som kontrollstreken!! Går det an at en falsk positiv test er så sterk?? Og noen som har opplevd et lite fall i temp (0,2 grader) rett før ikm og fortsatt vært gravide?? Blir gal av dette!! Nå er planen å vente med å teste til torsdag, og da bruke en CB digital. Puppene er ekstremt vonde (men det har jeg ofte hatt som et pms-symptom), og jeg var støl i hele magen rundt 8dpo, ellers ingen tegn....

Gratulerer til dere som allerede har fått positiv test. Så stas!! :) Håper at jeg følger dere inn på 1.trimester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...