Gå til innhold

** symptomjaken for uke 46 jentene **

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok. legne siden sist så jeg husker d aikek hva jeg skal kjenne etter heller jeg..

hva er symptomene såpass tidlig? finnes det noen i heletatt? :P

jeg er hvertfall oppblåst i magan! og litt stikkinger, murringer innimellom. men kjenner jo voldsomt etter også da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg kjenner ekstra godt etter så kan jeg alltids finne noen symptomer, men da lurer man bare seg selv :P men når det bare hadde gått to dager etter EL hadde jeg voldsomme stikkinger :/

så synd jeg også at det kommer "nye" symptomer hver mnd :P

men jeg tror nok ikke at jeg klarer å vente til 16.nov med å teste ja, har 7tester liggende :P haha kommer så sykt til å havne i testefella :P

Skrevet

7 tester ja... da er det fort gjort å svi av noen :P

jeg har bare 2. og hadde tenkt å prøve å vente til neste lørdag... men får da se :P

huff, nervepirende dette her ass!!!

Skrevet

ja noen av dem er fra sist pp da :P

når har du IKM?

nervepirrende og ein tålmodighets prøve :s

Skrevet

småvondt i korsryggen

Skrevet

jeg har ikm den 20.

den dagen skal jeg til oslo på familetur så skal teste før jeg drar om morran hadde jeg tenkt :)

Skrevet

Jeg har i hele dag vært skikklig støl i magen. Noen som har opplevd det? Har ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg skulle blitt støl.....

Skrevet

nei, jeg har ikke opplevd det, men sikkert noen andre som har, samme er her, vondt neders i korsryggen/halebeinet, vanskelig å forklare..vet ikke om det er et symptom engang heller hehe

Skrevet

her har jeg ikm 15.nov, og svei av en test allerede i dag tidlig. Har ikke hatt noen symptomer denne mnd, men testen (fra billig tester) viser en svak rosa strek!!!! Tør ikke å tro at jeg er gravid. Jeg sjekka testen etter 1 min - da var den negativ. Så gikk det over 5 min før jeg fikk sjekka den på nytt - og da var det en tydelig strek der. Ingen sytråd strek, men svak rosa bred strek.. På bruksanvisningen står det at en ikke skal la det gå mer enn 3 min før en leser av testresultatet. Gjett at jeg angrer på denne testen damer!!! Nå blir det laaaaaaange dager fram til den 15!! (Ikm datoen min).

Har dere noen erfaringer med billigtester og positivt resultat som ikke er graviditet likevel?

Biter negler og håper her jeg....

Hvordan går det med dere? Begynt å teste? Er ikke tålmodig nok til å vente helt til ikm jeg.. ;)

Masse lykke til!!

Skrevet

har ikm den 20, så er for tilig å teste enda. men tipper neste uke blir spennende...kommer til å svi av noen tester da ja. klør vel i fingrene allerede :-)

Skrevet

Jeg ventet tr lørdag 30 oktober, men fikk plutselig el på man/tir 1 og 2 nov!

Så den ble 2 uker forsen, rar syklus. Men regner med jeg havner inn på denne ikm tråden:)

Har ingen symptomer, men tenker konstant på at jeg har så lyst å teste positivt!! Hater å vente:)

Skrevet

2011: Så spennende:))

Klarer du å vente til ikm datoen me ny test??

Krysser fingrene for deg:) lykke til!

Skrevet

Monibeloni: nei jeg klarer nok ikke å vente helt til mandag - lørdag svir jeg av en ny test. Dette ble litt for spennende!!! Hvilken pp er du i?

Skrevet

Når du får en slik strek så er d vanskelig å la være å teste.

Jeg er bare i 3pp, blir min første så er så gira for at det skal klaffe:)

Ikm er mandag eller tirsdag, klarte selvfølgelig å teste imorges, den ble negativ:( typisk!

Hvilken pp er du i?

Skrevet

Jeg er også i 3 pp. Vi håper på å få barn nr 3. Har to gutter på 5 og 8 år. De to første gangene var det full klaff 1 pp, så skuffelsen har vært stor de to førstee månedene TR kom istedet for positiv test. Skal prøve å holde ut å vente med å teste til søndag(dagen før ikm). Blir dødsskuffa om jeg får negativ test nå, så kjøper en cb digital på apoteket som jeg tar ikm dagen uansett hva billigtesten viser på lørdag. Tror egentlig ikke det er så lurt å teste så tidlig slik vi begge har gjort. Vi blir(ialle fall jeg) mer stresset av denne testinga. Men hvem klarer å vente i 14 dager!?!? ;)

Skrevet

Ja jeg og blir skuffet når jeg ser testene ikke blir positiv, er jo ennå veldig tidlig for å teste så det er jo håp. Men når du hørrer mange som tester så tidlig som 7 dpo, kribler d i fingrene hos meg.

Men du har jo fått en veldig spesiell test denne gang, skal bli spennende å følge me på deg til helgen, håper alle gode ting er 3:)

Skrevet

*hører :)

ser jeg har litt sms ord også. :)

Skrevet

så mye murringer i magen...

og irriterer meg at jeg ikek husker hvordan det var da jeg ble gravid sist..

skrevet ned alt for lite selv om jeg førte dagbok :P

Skrevet

huff... dagene går aaltfoor sakte...

Skrevet

lurer på en ting.. hvis man tester negativt på IKM dagen, hvor stor er sjansene for at man tester positivt etterpå?

Skrevet

dette er nok ganske individuelt. jeg testet positivt dagen etter ikm sist mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg har faktisk vært veldig kvalm og hatt liten matlyst de to siste dagene.. Vet ikke om det er et symptom, og jeg var ikke slik forrige gang. Murringer og stikking har jeg egentlig hatt hele denne pp`en. skal prøve å vente med å teste til neste fradag, men jeg har 6 tester hjemme, så mulig jeg svir av en før. ;P

Skrevet

Jeg har vel litt murringer og stølhet i magen, men hadde kanskje ikke tenkt over det hvis vi ikke var prøvere. Har bare hatt sex en gang denne måneden,så det skal vel mye til.. IKM på tirsdag. :)

Skrevet

Tørst, oppblåst og nå nettopp så spottet jeg lyse, lyse rosa på papiret 8 DPO. Håper det er en såkalt festeblødning? IKM på torsdag :)

Skrevet

Hadde EL søndag/mandag så skal ikke føle på noen symtomer før mot neste helg ;) Har ikke IKM før søndag 21.nov. skal ikke teste før over IKM pga av mulig ustabil syklus enda.. *håper på 1 pp*

Lykke til alle sammen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...