Gå til innhold

Knøtt på 4 cm OG et til egg, noen fler som har opplevd?

Anbefalte innlegg

Har gått med småblødninge i 2 uke no, vært bekymra og i dårlig humør.. Men dro til legen i dag og fikk krangla til mæ en ultralyd time som æ fikk dra på allerede 20 min etterpå (e man sta, så e man sta hehe). På ultralyden viste det sæ at æ hadde et knøtt og at æ va 12 pluss 1 dag, OG der va et til befrukta egg som ikke hadde festa sæ. Legen mente det va derfor æ blødde, pga det andre egget. E det noen flere som har opplevd det?

Fortsetter under...

Si det.. :) Æ e like blank som du e der, men (kanskje stygt å si det) håpe egentlig at den har gått til grunne siden æ har blødd sånn. Har 2 småtroll hjemme fra før av, og friste ærlig talt ikke med 2 til på en og samme gang..

Men sku de no vokse og bli stor så e den no hjertelig velkommen :)

Har jo hørt sånne historia kor damen e gravid med 2 foster som e unnfanga på 2 forskjellige tidspunkt, skrekscenarioet mitt e at det e det som har skjedd her!

Jeg hadde blødning i uke 8 som var utskillelsen av et egg som ikke hadde utviklet seg. Bare en tom plommesekk. Gyn sa at dette var det utrolig mange som opplevde, bare at det ikke føres statistikk på det her. Men jeg hadde ringt dit og spurt jeg, hvis du er i tvil. Det er ikke så lett å komme på spørsmål når man sitter der i stolen. De vil helt sikkert svare deg på om det er levedyktig eller ikke. Lykke til

Jeg har egentlig svart på dette innlegget, men svaret kom aldri opp (selv om det står at jeg har svart).

Men, jeg ble født med en kul som var vokst innover som jeg måtte operere bort i første leveår. I den fant de fosteanlegg. Altså ikke utviklet seg, ikke gått til grunne, men vokst seg fast i meg.

Har hørt om det tidligere, om en gutt på en 16 år som fikk så vondt i ryggen sin og dro til legen, og på sykehuset fant de ut at tvillingen hannes satt fast i ryggen på han gutten!! Helt sykt..

E no spent på ka som egentlig skjer i magen min, hadde jo et lite knøtt der inne som va 4 cm og om sprella og va så søt at, og så det egget der.. Men han sa ingenting om tom plommesekk og sånt, bare at det va et til egg der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...