Gå til innhold

tenkte teste på søndag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror mensen skal komme på søndag, så da kan jeg vel teste da om den ikke er kommet?

Er tredjemann vi prøver på nå, og med de to andre har jeg "bare visst" at jeg har vært gravid med en gang nesten. Denne gangen er jeg skikkelig i tvil. Er skikkelig rar i magen.. oppblåst på en måte. Litt mens og bekkensmerter også. Har ikke hatt det sånn med de andre to. Er såååå spent!! Håper virkelig at jeg er gravid nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende! jeg skulle etter mine beregninger hatt besøk av tanta søndag som var, men ingen tante har kommet enda. Testet negativt i går, så nå går jeg bare å venter og venter... på hva som helst egentlig.

Vi prøver på vår første, så jeg vet i grunn ikke hva jeg kan forvente

Skrevet

Jeg skal ha mensen på lørsdag og skal også teste på søndag hvis den ikke er kommet.

Her prøver vi også på tredjemann. Har det akkurat som deg, de to andre gangene har jeg "bare visst" det og nå er jeg skikkelig i tvil. Har endel tegn men er veldig i tvil.

Hvor lenge har dere forsøkt på 3 mann? Vi er nå på 2 pp

Krysser fingrene for at vi begge er gravide nå :-)

Skrevet

Så gøy at du også skal teste på søndag! :) Må komme med oppdatering!

Er bare første pp her, de to andre har sittet veldig raskt. Så håper vi klarer det kjapt denne gangen også.

Skrevet

Jeg og har IKM på søndag! Testa i går, negativt. Muligens jeg tar en test til på fredag, får se hva som skjer.

Jeg har ikke så mye symptomer akkurat. Litt murringer og litt bekkenvondt, men fryktelig usikker på om det betyr noen ting som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...