Gå til innhold

Nå føler jeg virkelig at magen stikker seg ut...

Anbefalte innlegg

Jeg skal liksom prøve å holde graviditeten hemmelig på jobb rundt 3 uker til, men nå føler jeg virkelig at jeg vil slite med det... Magen står ut, men bare på en sånn måte at jeg virker tjukk. Har ikke lagt på meg, men magen ser sånn ut... Klærne mine legger seg fint rundt magen uansett hva jeg har på meg;) Hehe... Må kanskje finne noen nye gensere?;) Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Kjenner følelsen ja... Jeg kan skylde på røykeslutt for noen mnd siden da, la på meg noen kilo da. Men har ikke lagt på meg pga svangerskap, men er ekstremt oppblåst hele tiden. Så ja, det er foferdelig vanskelig å holde ryktene borte stort lenger tror jeg... Hadde ikke tenkt å fortelle det på jobb jeg heller før om ne 3-4 ukers tid. Men har funnet ut at løse gensre og tunikaer er en fin ting....

De gensrene jeg hadde som jeg karakteriserte som løse er ikke lenger løse;) Så må nok dra og kjøpe et par-3 nye gensere til helga... Litt forskjellige grunner til at jeg ikke vil at jobben skal få vite det enda, så er nødt til å skjule det litt til;) Enda løsere gensre og tunikaer står på handlelista for helga!;)

Lykke til med å holde det hemmelig ;)

Jeg kunne ikke holdt det hemmelig om jeg hadde prøvd engang..hehe..!!

Så idag tok jeg på meg mammabukse for første gang i dette svangerskapet,og det var deilig =)

Hehe, du får dra på shopping:)

Jeg også har det sånn at jeg ikke kan fortelle det på jobb ennå... Har det litt kinkig med et kanskje suspekt vikariat, fagforbundet er inni bildet.... Kanksje jeg kan få fast ansettelse... Får vite dette i slutten av måneden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...