Gå til innhold

Når får man mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for første gang (jippi!!!) og lurer veldig på når man begynner å merke det på magen/ må kjøpe nye klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å merke det allerede i uke 5-6 sist for jeg ble så oppblåst nedentil. I uke 9-10 så minska magen igjen før den øka på igjen noen uker til! :) kjenner flere som har brukt sine egne klær helt ut svangerskapet, så kommer helt an på! :)

Skrevet

Det er helt individuelt!

Tror mange førstegangsgravide har fått synlig kul på magen ved ultralydtid, altså uke 17-20 ca.

Selv er jeg 3gangs i uke 11, og har begynt å få problemer med å holde graviditeten skjult. Hadde ganske flat mage før svangerskapet...

Skrevet

hei jeg er nå (i følge terminkalkulator her inne) i uke 7, og jeg har allerede store problemer med å holde d skjult, er 2 gangs.;) min første kunne jeg skjule til jeg var 7 mnd, så er litt merkelig å ha mage allerede...:P

Skrevet

Hei :)

Jeg er også 1.gangs og merker allerede nå at jeg ikke kan ha de vanlige strømpebuksene på meg, de strammer rett og slett på feil sted og gir meg murringer....men er jo bare 9+5 så det er vel tidlig og kjøpe mammaklær eller?

Det går ihvertfall mye i strømpebukse og tights allerede, kan ha med at jeg ikke har vært særlig plaget med kvalme da... = vektøkning:P

Skrevet

Ok. Jeg er bare i uke fem, men begynner allerede å bli stresset av blikk mot mageregionen :) Og min mor ble veldig stor, håper det ikke er arvelig... Det er jo lite trolig at noe synes allerede, men kjenner meg veldig godt igjen med det å være oppblåst. Men så lenge det er den eneste "plagen" enda skal jeg kanskje bare være fornøyd :)

Skrevet

Jeg hadde tidlig mage første gang, allerede ved 8 uker synes d, sikkert oppblåst osv, men mye mer enn vanlig - denne gangen også, så merker jeg kvalmen begynner snikende og begynner å ane at jeg er gravid - men magen viser d først! liker ikke å ligge på magen nå engang? merkelig....jeg er jo antagelig rundt 3- 4uker på vei, hvis d er noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...