Gå til innhold

Har såååå

Anbefalte innlegg

Skrevet

vondt i "egget" mitt. Hehehe Pleier å merke litt til el, men denne gangen er det veldig vondt.. Er det gullegget mon tro?? Håper det for dette er ikke noe godt..

Flere som kjenner at gullegget er på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være gullegget!! Jeg hadde også supervondt ved el denne gangen. Så spennende, og masse lykke til!

Skrevet

Klart det er gullegget!!! Kjente det i går, jeg. Venstre side denne gangen :-) Du får hoppe i høyet så soldatene står i giv akt når gullegget kommer seilende!

Skrevet

Hehehe Ja kanskje det er det. Tiden vil vise... Soldatene er nok alt ankommet sonen å står i giv akt, men øker på med troppene i kveld. Kan ikke ta noen sjanse på at gullet slipper unna hahaha =)

Har bare el på venstre side jeg. Høyre eggstokk har jeg ikke.

Lykke til til dere begge to også =))

Skrevet

Hehe, så bra :-D Ekstra tropper er fine greier! Sendte inn noen flere tidligere i dag vi også :-) Fikk negativ EL-test i dag (positiv i går), så da får vi se hva som skjer, tør ikke stole helt på testene, så kommer nok til å legge inn aksjer ut uka :) Satser på at vi får positive tester alle sammen om et par uker!

Skrevet

Bedre førevar!! Skal sende inn tropper i massevis thihi =)) Nå vil jeg bli gravid!!

Håper det blir mange mange positive tester!!

Skrevet

Kjente godt el denne mnd jeg og.. på mandag.. la inn aksjer fredag og søndag.. ikke greit å få så mye kjæreste tid med sykt barn,jobb og skole.. men krysser fingrene,for oss alle ! :-)

Skrevet

Bare til å ta natten til hjelp hehehe. Her er det jobb, studier og 3 unger i hus. Sove kan vi gjøre når vi blir gammel thihi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...