cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Var 15 uker igår,å siste dagene har jeg hatt litt mere murringer enn jeg har hatt,har hatt d hele svangerskapet..kjenner jo at det er akkurat sånn som d har vært hele tiden,bare litt oftere for tiden.. noen andre som har d på samme måten? er kanskje normalt,for d må jo utvides mere..men greit å vite at andre kanskje å har det sånn=)
prøverigjen:) Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 uke 13 mye murringer her og....stikker og strekker
Håpefull77 Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 hei jeg har vært plaget av det fra uke 15. Spurte gynekologen om det når jeg var der (15 + 6) og hun sa det var helt normalt. Nå har det begynt å stikke en del i tillegg til murringene. Men tror det også er normalt (håper virkelig det).
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Skal til jordmor på fredag så skal spørre henne da,men regner med at det er helt normalt..er jo nesten mer unormalt om vi ikke kjenner noenting til at det vokser noe inni der å som skal vokse seg myye større trur både stikkinger å murringer er normalt,har å begynt kjenne mere stikkinger for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå