Nivea30 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Åhh, er så glad nå. Testet nettopp, og det kom fram et stort og blått kryss. Hadde en kjemisk graviditet for 2 pp'er siden og har vært kjempebekymret for at det skulle skje igjen. Så lettelsen var enorm når jeg så det tydelige krysset nå. Lykke til alle dere andre, håper det snart sitter en spire hos dere alle sammen!!
zassy☆ Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Ååå gratulerer!! :-D Kjente gleden din helt hit Lykke til videre
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Gratulerer så masse!! Hva betyr kjemisk graviditet? Prøver å komme litt inn i denne spennende verdenen :-)
me5 Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 lillesolskinn..... kan jeg spørre hvordan er egentlig en kjemisk graviditet???? GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS med det magiske +....... det som også er så ufattelig er jo at det er like spesielt om det er 1. mann eller for 3. gang;-) kose deg....
Nivea30 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2010 Tusen takk dere:) Kjemisk graviditet er slik jeg har forstått det når egget prøver å feste seg i livmoren helt i begynnelsen, men at det aldri får skikkelig feste. Likevel rekker kroppen å produsere litegranne hcg som ofte slår ut på tester. Testene er svake, og blir bare svakere for hver dag fordsi hcg-nivået faller. Da jeg opplevde det fikk jeg en svaaak strek på morgenurin. Testet hver dag, men strekene ble aldri noe sterkere. Tilslutt var det så vidt jeg kunne skimte en strek på testen, og så kom mensen dagen etter. Veldig kjipt, for man får jo så høye forhåpninger. Så, det var min innføring i begrepet kjemisk graviditet, slik jeg har forstått det. He he:) Håper dere slipper å oppleve det, men at krysset snart lyser mot dere også!
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Gratulerer så mykje!! og masse masse lykke til framover )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå