Sannellerslik? Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg fødte for litt over 2 uker siden. Har også en datter fra før på 2 år. Er kjempeglad for å ha fått en datter til:) Men jeg føler meg så sliten, trøtt, lei meg, tung osv.... kan d være fødselsdepresjon på gang....? Håper virkelig ikke det.... Må også legge til att storesøsteren har vært syk i 1 uke nå, så derfor har hun også vært hjemme, istede for i bhg... så d har jo vært ganske travelt. i tillegg til att hun er sjalu, og har hatt flere raseriutbrudd i d siste... Andre som har/ har hatt d slik, uten att d er depresjon..?? Håper noen kan svare.......
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Det er HELT normalt!!! Jeg var veldig høy på endorfiner de første dagene etter fødsel (dro hjem dagen etter jeg fødte) men så plutselig 3. dagen, da melkesprengen kom for fullt, å bebisen fikk kraftig kolikk, så kunne jeg gråte i to timer på kvelden fordi jeg følte at det ble helt svart. Var livredd for at eldstemann på 3 år ville hate meg resten av sitt liv fordi vi fikk ett barn til osv. (er jo helt tragisk at jeg tenkte slikt når jeg tenker på det i ettertid, men der og da var det helt reelt!) Det var ikke sånn at jeg var helt i bånn, men det var liksom perioder i døgnet som var værre enn andre hvor jeg bare kunne gråte og gråte fordi alt føltes håpløst. Dette varte i litt over to uker, så bare plutselig var det over, å jeg ble stabil og i godt humør igjen. Dette går så fint så! Bare prøv å ikke lag så stort alvor ut av det. Prøv å si til deg selv så ofte du klarer at det er HELT normalt, å veldig mange opplever det de første ukene. å ikke minst, det går over!! Gutten min er 10 uker nå. stor klem til deg!
Sannellerslik? Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 ååå, tusen takk for svar! Dette trøstet meg virkelig! Er ikke helt i bånn jeg heller, men d kommer slik som du sier i perioder.. Men da satser jeg på att dette er helt normalt og kommer snart til å gå over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå