Gå til innhold

hvordan er sexlivet deres ?

Anbefalte innlegg

Han er redd for at han skal gjøre noe galt slik at vi mister babyen, sier han mister sexlysten for han vet at det er en baby inni der som sparker og rører på seg.. Jeg prøver så godt jeg kan å forklare at det er ikke farlig. Men jeg kan jo ikke tvinge mannen! ;)

Har dere noen tips hvordan jeg skal angripe dette? Jeg maser ikke, men prøver meg avogtil på litt sengehygge og det går ikke så bra.. med mindre vi gjør andre ting da, det går greit syns han:) Men det er godt med litt sex også i tillegg til kosen!

Ellers er vi flink til å klemme, stryke på hverandre og kysse. Så jeg får jo ømhet og kjærlighet.. Så jeg skal egentlig ikke klage..

Er i uke 22 nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142542638-hvordan-er-sexlivet-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke så mye sex her i gården heller, men det kommer ikke av graviditeten (eller noe skyldes soppinfeksjon for meg). Vi kjøpte hus i sommer som vi fortsatt pusser opp så det går ekstemt mye tid til dette etter at samboeren min er ferdig på jobb. I tillegg har vi to barn fra før så det pleier å bli sex 1 x pr.uke, men klager ikke det er jo bedre enn ingenting ;)

vi har vel hatt sex 2 eller 3 ganger etter at testen lyste positivt og er nå 24 uker hehe... her er også mannen redd for å skade barnet. (han har ikke sakt det direkte,men forige gang vi skulle ha oss spurte han om det ikke var farlig åsånn pgav at han har litt mage selv å med min mage å det at han ikke klarer å holde seg helt opp liksom,lener seg ned på meg ) så han er nok redd for det ja hehe =P

Litt godt å sjå at det er andre som sliter med den siden av samlivet under svangerskapet!

Det er forferdeleg å seie det, men vi har ikkje hatt sex sidan lisjetulla i magen blei unnfanga. Først fordi eg var så forferdeleg dårleg, så er det vel blitt sånn fordi eg har vore konstant småsjuk og lagt meg veldig tidleg, og no er det rett og slett blitt vanskeleg å komme seg inn igjen i det :S Ikkje føler eg mannen min er spesielt gira på sex med kona som har stor mage heller-virker som han føler mykje som din mann chicka_85...vi har ikkje snakka om det denne gongen, men var sånn sist eg var gravid. Men her er det desverre ingen stryking eller klemming heller (så sant eg ikkje tar initiativ til det), for mannen min er ingen kose-type rett og slett...

Er i veke 27 no og savner sex og kos!

Heia.. Kan desverre ikke si meg enige med dere..

Vi har masse sex når jeg er gravid og vi prøver å få det til så fort annledningen byr seg, men det er klart unger og oppussing gjør en sliten.. Vet det er noen som har lite sex i svangerskapet og at mange menn er redde, men heldigvis ikke min.

Vi jenter kan jo også gjøre mye for å friste mannen;)

Lykketil

Annonse

har sex sikkert 4-5 ganger i uka, som vanlig før graviditeten, untatt akkurat de første ukene jeg var sååå redd for ny abort så ble sjeldnere(hadde jo hatt en abort akkurat, snakket fikk endel med gynekologen om det og han sa at det ikke var farlig, så det hjalp jo da)

jeg føler sexen av og til er litt anneldes fordi kroppen min har forandret seg så mye, føler meg ikke så tiltrekkende med tretthet og kvalme, liker sex i mørket-vanligvis ville jeg hatt lyset på, og at jeg er litt redd for å skade babyen eller at den "rister" får dulk når vi har sex av og til, så jeg føler jeg må være mer forsiktig-selv om jeg vet at det ikke er farlig. så følelser og fornuften henger ikke helt sammen,,,

når han er med til gynekologen, så snakk ut om det! da kan gynekologen forklare hvorfor det ikke er farlig. da kan det være at han blir trygg på at det ikke er farlig.

Vi har faktisk god sex enda, hadde det sist gang oxo, han nevnte det sist gang om han kunne skade babyen og at det var rart å ha sex når det var en unge så næært egentlig, men det gikk seg til, hehe.. Som ho over sier, det er en del vi kan gjøre for å friste de, kvinnelist ;)

Det er noe mindre nå enn før jeg ble på vei, jeg er mye trøtt og var mye kvalm i starten..

Vi har perioder vi som gravid og ikke gravid, noen uker kan vi ha sex hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, så kanskje det er noen uker der det skjer 1 til 3 ganger, alt ettersom hva som foregår fra uke til uke..

Men har et godt sexliv..

Så lenge dere hadde det før du ble gravid så vet du at det tar seg opp igjen når du har født og begynner å bli deg selv igjen uten mage og det er BARE deg igjen :))

Første gang vi hadde sex etter nr 1 var født var såååå bra for oss begge, flere uker med sting, så begge var utsultet, hehe + jeg følte meg stram nok og fin der nede :P

Prøv å gjør en helaften av det og forfør han, kanskje han blir litt inspirert oxo ! :)

Sexliv?? Hva er d???

Her er d meg som ikke tør....

Dette pga en ex.u. og en MA tidligere i år, og en liten blødning i 1.trimester,

Vet vi ikke skader babyen, men er livredd for blødninger og at noe annet skal skje pga litt sengekos

MEN!!! D betyr ikke at eg ikke savner d!!

Samboer har så lyst, men eg tør ikke. Prøver å komme meg over den kneiken, men er ikke bare bare....

Men samboer er heldigvis veldig forståelsesfull

Jeg er singel jeg, mannen forsvant da jeg ble gravid og det gjorde sexen også... Passer seg ikke å ligge rundt som gravid akkurat, og ikke det letteste i verden å finne en sexpartner mens jeg er gravid. Så jeg jobber solo for tiden, og fortsetter vel med det fremover..

Jeg er en av de med økt lyst i graviditeten så det gjør ikke saken bedre..

Her går det helt fint, i begynnelsen var det ikke så mye for jeg var så kvalm, men nå er det normalt :)

Men vi venter nr 2 da, jeg husker at min kjære var litt bekymret i begynnelsen sist, men da satte vi oss ned og leste om det på internett og når han var blitt beroliget var alt i orden, men han er jo litt mer forsiktig med meg en før :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...