♥Spirevipp♥ Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg opplevde i natt og drømme at jeg var lesbisk...og ha sex med en annen jente. Det var ubehagelig og deilig på en gang, men helt sykt! Sist gang jeg var gravid hadde jeg også slike drømmer. Hva kommer det av??? Jeg er overhode ikke lesbisk og elsker mannen min. Flere syke drømmer der ute?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hehe...er mange som opplever det... Jeg har også hatt helt psyko-drømmer når jeg har vært gravid. Er helt flaut, hehe... Har drømt at jeg har vært både lesbisk og "holdt på" med med andre enn mannen min, -både menn og damer. Og dette er tanker jeg overhodet ikke tenker ellers, så jeg synes de drømmene har vært ganske så fæle, og blir flau og irritert over at jeg kan drømme noe sånt! I tillegg har jeg hatt helt syke drømmer om at babyen i magen er en ailien eller et monster og masse masse masse annet sykt... Og det ville er at drømmene er så vanvittig ekte!! Huff... Drømte også en gang at mannen min var utro -en helt utrolig detaljert og innholdsrik drøm. Jeg hadde faktisk store problemer med å snakke med mannen min og være intim med ham i tida etter...stakkars, han var jo helt uskyldig :/ Men drømmen var jo bare sååå ekte.... Mye rart en skal oppleve som gravid, ja....
gladmamma<3 Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 huff jA!!! Jeg drømmer faktisk at jeg har sex hver natt med forskjellige personer....menn og damer....og nei jeg er ikke lesbisk eller bifil....merkelig! Drømmer også at jeg er dritfull, også angrer jeg etterpå å mister i sa..... når skal man få sove en god natt da?
sprellefant.no Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Been there, done that! Altså drømt, ikke i våken tilstand, da. Jeg er også 100% hetero, og lykkelig gift med verdens beste mann. Særlig i forrige svangerskap hadde jeg ville sex-drømmer, om ukjente, både kvinner og menn. Denne gangen har jeg hittill bare hatt 1 'rar' drøm: drømte at jeg var superforelska og utro med en svenske. Hehe, mye moro når hormonene går amok!
Snømusa2013 Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Ingen sexdrømmer her nei :-) Men i natt drømte jeg at jeg og mannen min og moren min var på en butikk ala Coop Obs, og gikk rundt og skulle kjøpe bleier, men de solgte bare bleier 1 og 1, ikke i pakker med flere...:-D Og inne i butikken var det en fødeavdeling, møtte ei jente der som hadde født en gutt med langt kastanjefarvet hår , hihi :-D
StoltHønemor<3 Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 skjønner hva du mener! Jeg drømte i natt at jeg var på hjemstedet mitt, og der hadde han derre Jan Thomas en bod med diverse hårprodukter. Jeg stod å så på noen produkter, og der var jo han da.. Plutselig var han og jeg sammen. Ingen kunne vite noe siden både han og jeg var gift, så det måtte bli hemmelig. Media kunne i hvertfall ikke vite det! Herreguuud... Jeg er gift med verdens beste mann og synes absolutt ingenting om han Jan Thomas. Så det var en merkelig drøm...
*ms* Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 drømte mest om barn og babyer.. jobber i bhg så drømte mye rart om barna på jobb.. og drømte jeg fikk baby født med alle tenna som spisse hjørne/hogg tenner:) hehe
kokosyklus Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Jeg hadde mange levende bisarre drømmer sist jeg var gravid, det var vanskelig å takle de. Sjelden jeg drømte om jentesex, men drømte mye ekkelt som jeg har glemt. Det var så bisarre drømmer at jeg forstår ikke hvordan de kom inn i hodet mitt. skikkelig fiction. Før jeg oppdaget svangerskapet drømte jeg en veldig levende drøm om at jeg hadde mange meitemarker som kravlet rundt i nesa. Det var en veldig levende drøm og jeg husker jeg våknet og ble så lettet over at det var en drøm, for så å sovne og drømme den videre mens jeg tenkte "ja ja, dette er jo bare en drøm"... Den følelsen over å ikke ha kontroll ( eller å ta kontroll ) over en så levende drøm husket jeg bare fra forrige svangerksap og var første gang jeg lurte på om jeg kunne være gravid. Siden har det heldigvis ikke vært så mye av disse drømmene dette svangerskapet.
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Jeg har oxo hatt siisyke drømmer i svangerskapene mine. Noen er bare ekle og noen er så rare og komiske at jeg våkner at jeg gapskratter;) I natt drømte jeg at jeg og samboeren dro på tivoli for Erik Thorstvedt var der og solgte popcorn fra en liten rød vogn. Samboeren er fotballfan, derfor var det såååååå viktig at vi måtte dit for å kjøpe popcorn..
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2010 Morro å lese det ikke bare meg med slike drømmer! I mitt forrige svangerskap hadde jeg den sykeste drømmen ever; jeg oppdaget et lite sår på låret mitt som bare ble mer og mer betent. For hver dag kikket jeg på såret og det åpnet seg liksom mer og mer. Det ble etterhvert skikkelig hovent, så jeg begynte å presse litt forsiktig rundt for å få bort betennelsen. Plutselig så popper det ut en skrellet mandel...trykte mer og det bare pøste ut mandler fra det såret! Det var skikkelig grusomt, og hver gang jeg tenker på den drømmen får jeg grøssninger. For å si det sånn; jeg spiser ikke lenger mandler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå