Gå til innhold

Da hører jeg til her inne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Sambo er endelig med på at vi snart skal prøve! Det som virkelig satte igang diskusjonen var at jeg i september tok en angrepille, for han var ikke helt klar, trodde han! Stakkaren fikk en lang tankerekke om hva som hadde skjedd om jeg ikke tok angrepille, og så derfor for seg at det skulle gå bra, og at han er snart klar (rundt årsskiftet).

For meg hadde det passet å prøve med en gang, fordi jeg har lyst, men også fordi det passer med tanke på studier/jobb. Men vi skal jo være to om det, og vil ikke presse han til noe han ikke vil helt enda! Men har er iallefall på gli!

Vi har vært kjærester i 5,5 år, samboere siden 2007 og vi er 24 år gamle begge to, og vi forlovet oss i sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg velkommen inn her!!

Er jo ikke så lenge til årsskiftet da! Da kan du jo feire nyttår med god samvittighet og sette igang etter det! :) Bare for deg å beynne på folat med en gang nå da! Misunner deg som har så kort "ventetid"

Skrevet

Takk for det :)

Vel, det har jo vært en lang vei hit :P Jeg har jo foreslått for han i mange år, men han har ikke vært klar, føler at han må gi slipp på hele sin "ungdom" :P Men nå har han endelig innsett at det er på tide, og at det går bra uansett! Flere av hans guttevenner begynner å bli fedre, og jeg tror det har en innvirkning også. Han har sagt før at han ikke ville være den førsten i guttegjengen til å bli far :P

Håper han ikke trekker seg når det kommer til stykket!

Har dere satt noe "dato" for start av prøving da? :)

Skrevet

Takk for det :)

Vel, det har jo vært en lang vei hit :P Jeg har jo foreslått for han i mange år, men han har ikke vært klar, føler at han må gi slipp på hele sin "ungdom" :P Men nå har han endelig innsett at det er på tide, og at det går bra uansett! Flere av hans guttevenner begynner å bli fedre, og jeg tror det har en innvirkning også. Han har sagt før at han ikke ville være den førsten i guttegjengen til å bli far :P

Håper han ikke trekker seg når det kommer til stykket!

Har dere satt noe "dato" for start av prøving da? :)

Skrevet

Grattis Aeris!! :) Kjenner meg igjen, har ventet lenge på min kjære jeg også, men nå begynner endelig ting å skje litt.. Kjæresten min er også sånn at han helst ikke vil være først i guttegjengen, men vi har ikke så mange rundt oss som har barn enda. Likevel så har han begynt å bli klar nå, kan vel ikke si at vi direkte prøver enda, men han lot vær å hoppe av i svingen EN gang, hehe! Og snakker ellers om rundt januar :) Liker ikke at guttene sitter med all makta, ;) men jeg klarer jo ikke late som jeg ikke bryr meg heller akkurat, hehe. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Jeg misunner de jentene hvor både jenta og gutten blir klare samtidig, og som bare begynner å prøve med en gang.

Vi skal begynne prøvingen sommer/høsten 2011. Håper at vi kan begynne før når det nærmer seg, men vil ikke mase så mye om det enda.

Har du gått på p-piller/gjør det fortsatt, eller hvordan er ståa der? Jeg kommer til å slutte en stund før, så ikke det ødelegger for prøvingen, men det har jeg jo god tid til da.

Skrevet

Vi bruker ikke prevensjon i det hele tatt.. Jeg slutta på p-pillen i 2007 tror jeg det var, å etter der har vi bare hoppa av i svingen..! Har jo gått bra så langt, å da begynner jeg å tenke på om det kan være noe galt med oss, i og med at det ikke har skjedd noen "uhell".

Skulle ønske at han også var like klar som meg, men som regel henger gutta litt etter, men som jeg prøver å si til han, han blir jo ikke eksludert fra sosiallivet bare for man får barn!

Vi har drøssvis av vennepar/venner som har fått/skal få unge, og mange har til og med flere, men tror nok det som stopper han er ved at når han får barn så er han ikke "sin egen herre" lenger. Han er da voksen, må ta vare på en annen person, og sørge for han den får en god oppvekst.

Det går nok fort fram til sommeren skal du se :) Du ser jo bare hvor fort året her har gått! ;)

Skrevet

Skjønner godt at du lurer på om det er noe galt, men har hørt flere som har brukt den metoden, som har blitt raskt gravide når de begynte å prøve. Det skal jo litt til for at det klaffer da. Men hadde nok hatt de samme tankene selv.

Tror nok at han føler det anderledes når ungen først kommer. Tror ikke gutta blir helt klare før ungen er ute jeg. Selv om de gleder seg, så er det liksom ikke på samme måte som oss. Tror ikke han hadde sagt ja til å prøve hvis han ikke var klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...