mammatetogansketette:)) Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Heisann:) Lurer meg innom her litt før tia- storebror blir to i februar, og vi vurderer ski i julegave-- er det altfor tidlig med ski i år tru? Han gikk to uker før ettårsdagen, hvis det skulle ha noe å si, og vi kommer til å få gode ski-muligheter iløpet av vinteren med nok sne omtrent fra nå av og til mai, så lang sesong også.. og er ikke i bhg, så har dagene å ta av også... så altså-forholdene ligger til rette for det, men er han for liten? Vet ikke om han har tolmodighet til det, men ikke sikkert han har det til neste år heller, vet ikke før man prøver... Noen som har prøvd ski til to-åring??
Gjest Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Vi prøvde ski på lille i fjor vinter, da var han 2 (ble 2 i mars). Men det var ikke noe stor suksess altså...hehe.. han ble lei etter 2 minutter.. ville mye heller gå selv. Men det er jo forskjell på barn da. :-)
Gjest Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Hei! Jenta våres gikk mye på ski ved påske-tider i år!. Hun synes det var kjempe gøy. Flink var hun også! Hun ble 2 i sommer!
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2010 Jøss:) Flink dame! Ja, det har vel ikke nødvendigvis med alder å gjøre, tenker at en tre-åring kan ha like lite -eller mye tolmodighet og /eller lyst til å gå på ski som en to-åring... hmm.. vi får se hva vi gjør. Takker for svar:)) Men kom gjerne med flere erfaringer om flere har prøvd:)
lille sprelle Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 snupp fikk prøve ski fra hun var 1 år og 10 mnd. Gikk sitt første "skirenn" (leide pappaen da...) da hun var 2 år. Veldig stas. Nå er det helt klart at hun ønsker seg ski til jul! Det er faktisk det eneste hun svarer når vi spør henne hva hun ønsker seg til jul.
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2010 hihi, så gøy:) Ja, tror nok poden her også vil komme til å prøve å kle på seg våre ski når vi begynner pulk- sesongen om få dager, er nyskjerrig på og vil prøve det vi voksne holder på med så... trur jammen det blir ski på storebror i år ja:)) Måtte bare høre noen erfaringer først, de jeg har spurt fra før har ment det er et år for tidlig... takk takk:) Da er julegavemysterie nr. en løst:))
lille sprelle Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Vi brukte slike ski som man bare spenner på vanlig støvler det første året. det kan være like greit. Blir lite skigåing og mye annet og det er jo bedre sko å ha på når man ikke skal bruke skiene. Er interessen der, så kan dere jo skaffe skikkelig utstyr til neste år. Staver er bare tull. Bedre å leie i hånden.
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2010 Ja, lille sprelle, vi tenkte selvsagt på ski som kan brukes med vanlige sko. Skisko og andre bindinger får evt. komme neste år- om ikke året etter.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #9 Skrevet 11. november 2010 Jenta mi på 1 år har allerede "gått" på ski, for et par uker siden. Hun går ikke enda, men jeg leier henne.. likte det veldig godt..
Gjest Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Ah, ski har eg lyst på til jul! (og trur eg får det) Kanskje eg skal sette ski på ønskelista til småen og...han vart 2år i oktober, og han pleier å vere veldig interisert i alt som dei vaksne gjer. Og vil tru det kan vere kjekt å gjere noke anna med snøen enn å koste den vekk! (haha, han elskar å koste vekk snø med minikosten sin!;P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå