Gå til innhold

får ikke greie på om jeg skal til riga før på Lørdag morgen" litt fortvila"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal etter planen til riga den 14 nov. Men får ikke besked før lørdag 14 .11 på morgenen. Slitsomt å ikke hvet når da eller? alt er bra med meg. Det som er at de håper at donoren får eggløsning den 15.11. Er veldig nervøs nå. Jeg skal sette inn donoregg den 18.11 hvis alt går etter planen. Så jeg krysserfingre og tær nå. Er også veldig nervøs at jeg ikke blir gravid også. men håper at det skal lykkes for meg. Håper på svar. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hva er det du spør om..??

Skrevet

Hei m240

Når donor er kommet så langt i stimuleringen så må de jo vite når hun skal sette eggløsningssprøyten?? Høres veldig merkelig ut å håpe på at hun skal ha eggløsning 15 liksom?? Ring Jelena igjen du og dobbeltsjekk. Om du skal sette inn blastocyster 18 nov så skulle en tro at eggene skulle ut 13 før befruktning? Blastocyster er jo 5 dagers gamle egg... Skal dere bruke egen sæd? Hva viste scanningen av livmorslimhinna di da? Regner med at du allerede har begynt på progestan? Eller ville Jelena du skulle vente med det også?

Lykke til videre iakkefall:)

Klem

Skrevet

Donor er vel stimulert?

Syns også dette hørtes merkelig ut.

Jeg tok ed i Danmark, de ringte meg en mandag hvor jeg fikk time onsdag formiddag.

Du vet jo at jeg har veldig tru på forsøket ditt siden du i utgangspunktet ikke er en sliter.

Lykke til.(med tvillingene:-))

Skrevet

Takk, for svar sliter i mål!!!! jeg hvet at donor har begynt på medisiner nå? de skal ta ultralyd på donor på Lørdag morgen. Så hvis alt går slik det skal skal de ta ut eggene den 15.11. Vi skal bruke sæd fra mannen min. da skal han levere den 15.11 hvis alt er slik vi håper og at eggdonor har eggløsning den datoen. Jeg skal begynne på pregestoron til helgen.Ultralyden jeg har tatt var bra og det er fint. Gynokologen jeg gikk til her i norge var veldig negativ, hun sa at det er veldig vanskelig å bli gravid. Så jeg ble lei meg da vet du. men det er tabu for noen leger det med donoregg. Fint at du skriver at du har tro på at jeg blir gravid. Så jeg får greie på når vi skal dra 13.11 på formiddagen.Jeg skriver sikkert litt når jeg kommer til riga også. :-)

Skrevet

Det er vmeg m240 som skrev i dette innlegget. Jeg trykket feil

Skrevet

Takk, for svar mumrikken!!!! Jeg skal bruke egen sæd og scanningen av livmoren var veldig bra. Skal begynne på pregestoron til helgen :-)

Skrevet

Tror den legen var mot ed.

Syns du og andre med ed får vite mye om prosessen til donor.

Fikk ikke vite noe, bare at jeg sto i kø fra 1 januar det året, og at de hadde egg 9 feb.

Samboer hadde levert sitt i desember året før.

Eneste jeg vet er at det er samme donor på eggene, som jeg fårsto ikke er en selvfølge.

Skrevet

Ja, jeg tror også hun var i mot ed. jeg vet litt om donor og prossesen hennes. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...