Gå til innhold

snipp snapp snute

Anbefalte innlegg

Ja Det var ei tung bør å reise til sjukehuset i dag å få vite at bøllefrøet ikkje hadde hjertelyd. Ligg nå å venter på at ting skal skje sin gang.

Til dåke andre som har ein termin i mai..lykke til det er ein flott måned å fø i og synd eg ikkje kunne vera med dåke vidare. Gle dåke over det som er i vente ;=) <3 <3 peace love and sunshine :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142542236-snipp-snapp-snute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff så trist!!! hadde en MA selv før denne graviditeten

statestikken er på din side, ikke ofte en får to aborter etter hverandre, vet det er en fattig trøst nå, men neste gang går det bra skal du se:)

og så blir en også lettere gravid igjen etter en abort.

men, vent til du føler deg klar, er en påkjenning å gå igjennom abort.

ofte venter man en syklus.

tipser deg på å få tatt en utskrapning med det samme(hvis du ikke har fått cytotec da). da blir du ferdig med aborten med en gang.

stor klem

Annonse

I september fekk eg litt utflod/blo men trudde dette var normalt. Ingen smeter. Men i går så fekk eg akutt smerter og blødning. Og då viste UL at fosteret var dødt og det var mindre enn det eg var på veg.

Men eg trur årsaken er at kroppen/livmora ikkje var heilt klar etter eg har gått noen år på p-sprøyte. Siste innjeksjon på sprøyte i des 09 og første mens i august og gravid i aug. Eg ante meg at det kunne gå litt gale denne gongen.

Men men er over det nå så nå ser vi fram over. Bør ikkje bli gravid før om 2 måneder.

Føler med deg. Veldig! Jeg er gravid for 5 gang og har 1 datter på 2, så har mistet noen ganger både før og etter datteren min. Men skjønner på dine meldinger at du ikke har tenkt å gi opp, og DET er det viktigste. Men ha litt sorg, for det er sundt, og veldig nødvendig. Sender deg gode tanker og håper alt går bra videre og at du på nyåret kan kjenne et nytt håp for fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...