Mamma`n til A Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Testet på mandag (8dpo), blendahvit. Testet i dag (10dpo), igjen blendahvit. Er det fortsatt håp? :/
Billie Jean Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg hiver meg på denne! Testet i morges (9dpo), blendahvit. Tidligere har jeg testet positivt på samme tidspunkt... Så jeg regner egentlig med at det ikke ble noe denne måneden. Men kanskje noen har testet positivt 9 dpo én graviditet og negativt 9 dpo en annen gang og likevel vært gravid? Hipp hurra for at det er onsdag! Bare to dager igjen og så er det helg:)
Mamma`n til A Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Vi får håpe de to strekene kommer i løpet av helga Burde igrunn ikke holde på med den testinga så tidlig, blir jo så skuffet og motløs. Men, vanskelig å lavære. Hører og leser om "alle" som testet positivt 7,8,9 dpo. Sukk! Som du sier, godt det snart er helg!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jepp! Vet om flere som har hatt negative tester før IKM som får positive på IKM el noen dager etter Inkludert megselv forrige graviditet. Jeg er på 12 dpo og testa i går, negativt. Men forventer ikke å få mensen før på søndag som er 16 dpo.
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Håpet står så lenge ikke TR dukker opp En må jo ha tro på det hehehe =)
Mamma`n til A Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2010 Et liiite tegn? Dette er min 1.pp. Slutta på pillen i okt. Ikke hatt mensen enda (kun den p-pille mensen etter pilleslutt). Jeg tempa ikke, men er HELT sikker på at jeg hadde EL rundt 31.okt. Hadde smerter og el-slim. Som tidligere nevnt, så testa jeg negativt 8 og 10 dpo. Mistet motet litt. Men i dag (11dpo) våkna jeg med støle/ømme pupper som begynner å bli hard inni? Aldri hatt dette før. Ikke når jeg gikk gravid med nr. 1 heller. Er dette et tegn på en mulig spire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå