Gå til innhold

Ååh, så dum jeg er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet på mandag (8dpo), blendahvit.

Testet i dag (10dpo), igjen blendahvit.

Er det fortsatt håp? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hiver meg på denne!

Testet i morges (9dpo), blendahvit. Tidligere har jeg testet positivt på samme tidspunkt... Så jeg regner egentlig med at det ikke ble noe denne måneden. Men kanskje noen har testet positivt 9 dpo én graviditet og negativt 9 dpo en annen gang og likevel vært gravid?

Hipp hurra for at det er onsdag! Bare to dager igjen og så er det helg:)

Skrevet

Vi får håpe de to strekene kommer i løpet av helga :)

Burde igrunn ikke holde på med den testinga så tidlig, blir jo så skuffet og motløs. Men, vanskelig å lavære. Hører og leser om "alle" som testet positivt 7,8,9 dpo. Sukk! Som du sier, godt det snart er helg! :)

Skrevet

Jepp! Vet om flere som har hatt negative tester før IKM som får positive på IKM el noen dager etter :D Inkludert megselv forrige graviditet. Jeg er på 12 dpo og testa i går, negativt. Men forventer ikke å få mensen før på søndag som er 16 dpo.

Skrevet

Håpet står så lenge ikke TR dukker opp :) En må jo ha tro på det hehehe =)

Skrevet

Et liiite tegn?

Dette er min 1.pp. Slutta på pillen i okt. Ikke hatt mensen enda (kun den p-pille mensen etter pilleslutt). Jeg tempa ikke, men er HELT sikker på at jeg hadde EL rundt 31.okt. Hadde smerter og el-slim.

Som tidligere nevnt, så testa jeg negativt 8 og 10 dpo. Mistet motet litt.

Men i dag (11dpo) våkna jeg med støle/ømme pupper som begynner å bli hard inni? :P

Aldri hatt dette før. Ikke når jeg gikk gravid med nr. 1 heller. Er dette et tegn på en mulig spire? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...