Gå til innhold

Hcg mandag 204, hcg i dag 320. Legen synes det har steget for lite, og spekulerer i sv.skap utenfor livmoren. Noen andre m lav hcg??

Anbefalte innlegg

skal ta en ny blodprøve på fredag. hvis ikke den viser en radikal stigning, så må jeg inn til ny undersøkelse :/

Håper virkelig at de tar feil, og at jeg fint kan være gravid selv om det stiger sakte....

Fortsetter under...

Da jeg hadde svangerskap utenfor livmor var den første testen på 85 og to dager etter var den på 71. En uke senere var den på 359. Var 4-5 uker på vei da. Altså steg mine verdier mye saktere enn dine, og i tillegg blødde jeg og hadde store smerter.

Håper prøven på fredag viser bra stigning og at alt er bra med deg og spiren din! Lykke til :)

nei, ikke vondt.. hverken når jeg trykker eller utenom.

Blødde litt en dag,det var derfor alle undersøkelsene startet, men nå har det helt sluttet å blø. og det var ikke mye heller...

det vet jeg faktisk ikke. hadde regnet ut at jeg var ca 5+4 forrige dagen..men da de ikke kunne se noe på ultralyd på mandag, så ble jeg plutselig veldig usikker. Tok en CB-test med ukeindikator 28.oktober som viste GRAVID 1-2...så jeg aner rett og slett ikke.

Trodde jo de kunne se noe på ultralyd hvis jeg hadde vært i uke 5...

Annonse

Jeg mener å tro at det er ganske tidlig å se noe i uke 5..? Men er ikke helt sikker. Jeg var ca rundt 5 uker da de fant ut at det var ex.u. (svangerskap utenfor livmor) og da kunne de se på ul at det var noe galt i egglederen, den hadde en stor utposning. Blødde invendig da også.

Jeg håper veldig at alt er bra med deg og spiren. Synes veldig synd i deg som må vente til fredag (eller over helgen?) før du får vite noe mer. Husker godt de dagene jeg gikk å ventet på prøvesvarene, det var grusomt!

hm...

jeg husker når jeg var gravid med sønnen min som jeg har fra før, så fikk jeg tidlig u.l (siden jeg hadde blitt gravid på prevensjon) og da så de at jeg var fem uker på vei når jeg var der.

Synes det er rart at de ikke så det nå....

men de så fortykket slimhinne, som indikerer graviditet..men en tom livmor....

Hater å gå sånn å vente

og desto mer jeg kjenner etter om jeg har vondt noe sted, desto mer sikker blir jeg på at "jo, nå kjenenr jeg at jeg har litt vondt".

Blir litt ko ko av dette her

Søkte litt rundt på nettet og ser at det er flere som har vært på ul i uke 5 og at det da ikke kunne ses noe foster. Men jeg har ingen erfaring med dette selv. Håper noen andre som har hatt et normalt svangerskap og vært på ul så tidlig kan svare deg.

Angående det å ha litt vondt her og der når man er gravid, er det jo helt normalt. Jeg har alltid hatt ligamentsmerter/voksesmerter/menssmerter når jeg har vært gravid på rett på plass, men da jeg hadde ex.u. var det VONDT! Og det var kun smerter i den ene siden. Men det varierer vel fra person til person..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...