Gå til innhold

Ha tenker dere om å bruke kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere andre prøvere tenker om å bruke kosttilskudd for å bli gravid? Har selv brukt bidronninggele frem til EL denne gangen, og vurderer å ta wild yam frem til ikm...men er veldig i tvil om det egentlig har noe for seg?

Skal sies at jeg har blitt gravid på det to ganger før, og da endte det i tidlig SA begge gangene. Så lurer på om det kanskje ikke er så bra da. Kan jo være tilfeldig, men blir litt skeptisk likevel :S

Noen andre som har erfaringer eller tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest jegogfrøetjegmistet
Skrevet

Hva mener du med kosttilskud kostilskudd for å sikre at du har alle vitaminene spiren vil trenge?

Eller snakker du nå om såkalte vidundermedisiner som wild yam og bidroninggele.

Jeg tar kosttilskudd med kalsium, folat og omega 3 slik at jeg har nok av dette for spiren. Da dette er ting jeg vet spiren kommer til og trenge den dagen den sitter. Når det gjelder bidronning gele trur jeg ike den gjør noe skade, men man bør kanskje være obs på at noen tjener store penger på disse naturlige vidundermedisinene. Wild yam har jo ingen dokumentert effekt og leger advarer gravide mot det.

Men man bør nok bruke litt skjønn for er det noe som gir deg ekstra håp når det begynner å bli tynnslit så er det jo verdt det bare for den mentale biten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...