Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Klarer nesten ikke å reise meg, forferdelig hodepine...og armene mine bytter på å visne bort.. Noen andre som ble slik rett etter fødsel? E så vondt og ekkelt,,,
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Har ikke ollpevd liknende, men syns dette hørtes skummelt ut! Ring legen eller legevakta du! Lykke til, og god bedring
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hadde du epidural? har hørt om hodepine forårsaket av epidural ved at noe spinalvæske lekker ut! Det gir visst en helt forjæ**** hodepine. Er det det som er skjedd, fyller de litt væske i spinalrommet igjen, så er alt ok
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde også ekstrem hodepine etter fødselen. Kjente "stråling" fra korsryggen som gikk oppover og smalt i hodet. Trodde det kunne være pga epiduralen jeg fikk, men det har gått over nå heldigvis. Tygde paracet nesten de dagene jeg var på sykehuset (var det i 9 dager pga tøff fødsel) men det ble mye bedre når jeg kom hjem. Spør en en lege! Skal jo ikke være sånn at armene visner :-/ god bedring!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2010 Hadde ikke epidural... Tenkte kanskje det bare var væskemangel pga mye amming, men da dør jo ikke arma... Får ringe i morgen da.
cadence Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Hadde vært på tråden med legevakta allerede nå i kveld jeg, om jeg var deg... Hadde rett og slett ikke tord noe annet. Hvordan er blodtrykket nå etter fødselen? Har du normal kraft i armene (når de ikke er numne)?
kamerate Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde litt hodepinne. Siden jeg husker så hadde litt problemer med armer når jeg ammet, veldig ofte følte jeg at de visnet. Måtta avslutte aming og gå på tur, drikke noe søt. Det tok litt tid men det forsvant når jeg sluttet å amme.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Armene er fine nå, og er i fin form ellers - har ikke vært nummen siden i går heller...så jeg tror vel kanskje det er litt lite væske og at jeg har ligget galt med nakken. Men hvis det ikke er bedre i morgen skal jeg ringe, for det er jo ikkeno godt dettaher.
venter <3 Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde mye hodepine, på grensen til migrene i ca 3 uker etter fødselen. Regna med det hadde med lite søvn og tilvenning og alt det der... Knaska paracet og drakk mye vann, det hjalp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå