07 +08:) +10:-) Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 jeg har ei jente som nå er ei uke og har i tiden etter fødselen hatt ett veldig søtbehov..er veldig glad jeg ikke har så mye av det i skap for da tror jeg det hadde gått utover gode matvaner. Fler som har det sånn og hva gjør dåkk evt for å dempe suget? Har forøvrig begynt å tatt litt ekstra vitaminer idag itilfelle det er der det ligger.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hei, nå er det over 2 mnd siden jeg fødte, men jeg hadde sykt lyst på alt av søtsaker! Det henger i litt enda, men går bedre! Hvis du ikke ønsker å spise mye godteri, og ikke klarer kontrollere det selv - kan jeg anbefale krom tabletter, de skal visst dempe det suget
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Ja huff, 7 uker siden fødsel, og det henger fortsatt i gitt
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 5 uker siden og fremdeles like stort behov for noe søtt,så her går det i litt søtt hver dag ja.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå