Gil Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Var til tidlig ultralyd, fordi jeg mistet i sa i sommer, og da viste den ingen hjerteaktivitet. Én uke senere var det et voksende embryo med hjerteaktivitet. I dag én uke senere, uke 8, er fostersekken klappet sammen og hjerte slår ikke. Må inn til sykehuset for utskrapning eller tablett for å sette i gang abort i morgen. Vet ikke hva jeg skal velge heller. Hadde så lyst på denne babyen. Akkurat nå er det liten trøst at jeg har to flotte barn fra før....selv om jeg vet jeg er kjempeheldig som har to nydelig gutter. Jeg har jo lyst til å prøve igjen, men mannen min har ikke lyst.....
Frøken Tredjegangs Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hei kjære deg.. Så trist, jeg har vært i samme situasjon flere ganger.. Det er ikke så mye å gjøre enn å komme igjennom dagene, ta dag for dag. Etterhvert vil du se at det blir lettere.. Du skriver at du ikke vet om du vil ha utrskrapning eller tabletter. Jeg har prøvd begge deler, og jeg ville valgt utrskapning.. da er du ferdig med det - slipper å vente til det kommer ut.. og hos noen kommer det ikke ut uansett - og man ender opp med utskrapning. Du slipper jo vondtene også.. det er ikke vondt med utskrapning. Og når det kommer til mannen din..... la dette få komme litt på avstand - så kanskje har han lyst å prøve en gang til.. Nyt mannen og barna dine, du er heldig tross aborten. Det er alltid sol bak skyene! :-) Klem.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Hei! Så trist. Jeg er i samme situasjon Skal på sykehuset imorgen. Kunne vært 7+4 nå. Jeg er så heldig at jeg har 2 barn.men har så veldig lyst på en til... Men etter å ha mistet 5 ganger tilsammen,så vil ikke sambo prøve mer ( Han tenker mye på det og vil ikke se meg så trist. Håper veldig at vi skal prøve engang til og at det klaffer!! Masse Lykke til! Håper det går bra med deg!!
Gil Skrevet 11. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2010 Hei Zoia, var på sykehuset i dag og fikk en sånn modningspille, og 4 vaginalpiller som skal sette i gang aborten på lør. Gruer meg til det må jeg si. Håper det går bra med deg i morgen. Har du forsøkt akupunktur eller andre ting for å øke sjansen for at det skal gå bra? Tenkte kanskje jeg skulle prøve det neste gang. Tror neste gang blir siste forsøk, så håper inderlig det går bra. Har ei venninne som har et barn, mistet fire og nå er halvveis i svangerskapet - etter å ha benyttet akupunktur. Kjenner jeg svinger mye i humør. Ok og kan koble ut innimellom og supertrist andre ganger. Masse lykke til i tiden fremover og håper jeg ser deg igjen her om noen mnd :-) Klem
me5 Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Heisann.... forferdelig trist å høre..... og jeg skjønner jo at det ikke er noen kjekt situvasjon for de mennene våres som ser hvor skuffa vi blir... de får jo ikke det samme forrholdet som oss...... men ukene går... og leger sår utrolig nok..... Hadde en MA for 3 uker siden.... og vi ønsker å prøve igjen nå snart.... Men dere som har mistet mangen ganger etter hverandre... er dere blitt gravid før syklusen er komt i orden eller har dere ventet.... det er jo så utrolig mangen forskjellige teorier og meninger ;-( det hadde vært så greit om det bare følget med en bruksanviningen på disse barna.... ja fra unfangelsen til utflytting.... og om man bare fulgte den slavisk så funket det ;-D god kveld jenter.... Og lykke til i tiden fremover....
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 ånei, jeg føler virkelig med deg! Håper så inderlig at det går bra med deg. Ta deg tid til å komme deg igjen, ta vare på deg selv og unn deg noe hyggelig som du ikke har tatt deg tid eller råd til tidligere. Jeg hadde en MA i august og nå fikk jeg positiv test igjen i dag. jeg er livredd for at det skal skje igjen, men håper håper håper. Jeg ønsker deg lykke til videre og at du tar godt vare på deg selv.
Gil Skrevet 12. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2010 Jeg fulgte legenes ordre om å vente med å prøve til jeg hadde fått menstruasjon igjen. Klaffet ikke første mnd etter mens, men neste....men det hadde tydeligvis lite å si for oss.....mistet jo allikevel. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Ulike meninger om hvorfor det er viktig å vente. Noen sier at det bare er for å vite hvor langt man er på vei, men det kan jeg jo finne ut på ultralyd...så usikker på om jeg i det hele tatt vil vente. Eller kanskje jeg burde vente litt lenger? Vil ikke vente for lenge heller for tiden går og jeg er ikke så ung.... Er 32 og mannen 37. Er jo mange som får flotte barn når de er mye eldre, så håper det ikke har noe å si. Mammaen min fikk barn nr 2 når hun var 36, og hun har aldri mistet. Så bra du er gravid igjen bruskork. Lykke til! Så deg inne på ufrivillig abort me5, du har virkelig ikke hatt det lett. Krysser fingrene for dere begge. Klem
paper Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Kjære deg... Kjempeleit for dere dette her.. Jeg kjenner meg igjen, bortsett ifra at kroppen etter sa har ordnet opp selv. Det var også en belastning, ble jo aldriii ferdig med å blø Mista 15u på vei for ca 1 år siden, DET var spesielt og fælt.., har hatt 4 sa omkring 6-8u. Sist var ved juletider.. Vet ikke om dette er til trøst,men vi ER flere som opplever dette og jeg tenker at nå er din kvote brukt opp, neste gang sitter det- tvitvi:) KLART DU PRØVER IGJEN:))))) Tenker på deg, du er tøff!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå