Gå til innhold

TERMIN I DAG!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg kan nesten ikke tro at det faktisk er sant... :P

Nå er jeg så innmari klar for å bli ferdig med fødselen og endelig få treffe nurket som ligger der :D

Har mye vonde stikkinger og tidvis murring i rygg/mage... Så jeg håååper at dette kan være en start. Men hvem vet...

Hvordan går det med dere andre der ute? Flere som er klare? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, lykke til!:)

Jeg er klar, men jeg har ikke termin enda da:P

21. november er leeenge til, spesielt hvis jeg må gå over..:)

Skrevet

Jeg har også termin i dag!! :)

Var ikke helt forberedt å gå helt til termin, da leger og jordmødre har hele tiden sagt at jeg kommer til å få litt før termin. Bah! Er veldig klar for å få han ut nå, og bli ferdig! Skal bli så moro å se lillemann i magen :)

Har også hatt en del vondter, og ganske harde kynnere med kraftig nedpress. Håpe håpe :)

Skrevet

Termin i dag jeg også. Hehe, misunner deg både entusiasmen og energien. Send gjerne litt over til meg... Jeg har sitttet med murringer og smerter nå i en uke, som resulterte i at både jm og sykehuset trodde jeg kom til å føde senest i løpet av helgen som var. Huff, jeg slukte jo det rått, og nå føler jeg at jeg er en uke på overtid.... Veeeldig utålmodig her med andre ord.

Skrevet

jeg hadde termin 8 nov - altså for to dager siden.

nå er jeg møkklei og igårkveld trodde jeg virkelig at noe var på gang. hadde slik mensverk at jeg holdt på forgå...

er nedfor og ganske negativ for tida - så jeg håper og ber for at gutten snart kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...