<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Har ikke smakt på mm min før og for å være helt ærlig så syntes jeg at det er ekkelt og blir rett og slett kvalm av tanken på å smake. Er det bare meg eller? Mulig det er meg det er noe galt med men da får det så være! he he
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Følte litt det samme som deg, men ble pent nødt til å smake en gang jeg hadde pumpet meg og hatt melka i kjøleskap. Stoler ikke på "håndleddtesten"...selv om det fremdeles føles litt rart, så er det slett ikke ille altså, jeg synes min melk smaker litt som NAN (etter å ha prøvd tre forskjellige hehe), den er søt og ganske god :-p
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Har ikke gjort det. Ikke har jeg lyst heller :-p Hehe
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 godt å se at det ikke bare er jeg som syntes det er litt rart.. Får se om jeg prøver en dag men det ligger langt inne altså! Så om jeg aldri gir henne flaske med mm så kommer jeg aldri til å smake! He he
2010 Mammaen Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Tok litt tid før jeg vente meg til tanken (kanskje 2 mnd etter fødsel?), men nå gjør det meg ingenting! Enig med hun som sier at det smaker søtt :-)
Gjest JuniGull-10 Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Nei... Jeg har ammet i 5 mnd og ennå ikke smakt. Men mannen i huset har smakt! Han drakk fra et lite beger sånn i starten... Æsj!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 haha, nei det har jeg ikke, og har heller ingen planer om det
bitthen Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Ja, smaker på melk jeg har pumpet før jeg gir det til babyen Finnes vel ting som er mer æsj en mm. Smaker søtt, og strengt tatt så er det bare melk
Vimse + gullene Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 har smakt en dråpe ja, må jo vite ka eg serverer ungen;)
FruFrydmedtotette Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg har faktisk ikke smakt min egen,men fikk litt i en skje når min søster hadde liten baby. Synes ikke det var så halvgæærnt...hehe. Smakte bare søtt:)
Gjest Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 Jeg har ikke, og ser heller ikke noe poeng i å smake på den. Det frister ikke for å si det slik! Jeg må noksmake på den i desember da vi skal reise med fly, for skal ha med pumpet melk på flyet Og da må man noen ganger smake på den for å bevise at det bare er melk har jeg lest
sunnill Skrevet 11. november 2010 #12 Skrevet 11. november 2010 jeg har smakt på melken ja.vil vel ikke si det var god,men var heller ikke no spessiell vond smak. har smakt værre ting enn det.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 11. november 2010 #13 Skrevet 11. november 2010 Nei, det har jeg ikke gjort. Har ammet to barn, men har ikke falt meg inn å smake på melken og kommer ikke til å gjøre det heller...
Gjest Skrevet 11. november 2010 #14 Skrevet 11. november 2010 Jeg har aldri smakt. Jeg kan ikke fordra vanlig melk, så å drikke min egen virker fjernt for meg. Samtidig skjønner jeg godt at mange er nyskjerrige, og synes igrunn ikke det er så utrolig mye eklere å drikke egen melk enn ku melk.
Aibell Skrevet 11. november 2010 #15 Skrevet 11. november 2010 Nei, i grunn ikke. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men det har liksom aldri vært en anledning. Har aldri pumpet heller.
*LillaMeg* Skrevet 11. november 2010 #16 Skrevet 11. november 2010 Jeg har smakt.. Jeg var nysgjerrig, og måtte i tillegg smake at melken ikke var sur etter å ha stått i kjøleskap et par dager..
Nicoline3 Skrevet 11. november 2010 #17 Skrevet 11. november 2010 Jeg har smakt for jeg ville jo vite hva gutten spiser.....veldig søt og tynn konsistens!! Har jo ikke akkurat drukket den, bare tatt noen dråper på fingeren og smakt! Blir jo som ku melk, bare at det er din egen!! Ikke noe å være redd for.
stearin Skrevet 12. november 2010 #18 Skrevet 12. november 2010 Ja, jeg har måttet smake fordi jeg ville vite hva min jente får i seg:) Smakte som vanlig kumelk med masse sukker, minnet om frokosten til eksen min (melka i kornblandingen, han satt masse sukker i frokostblandinga). Det var helt naturlig ting for meg å gjøre.
Gjest Skrevet 12. november 2010 #19 Skrevet 12. november 2010 Jeg har smakt og gubben har smakt... søt melk, litt tynn bare... syntes ikke det var så ekkelt vi, men er ikke sånn at vi drakk det da.. Men rein nyskjerrighet faktisk..
stjertløvetann Skrevet 12. november 2010 #20 Skrevet 12. november 2010 Nei, og ellers takk. Det har jeg aldri kjent behov for
Gjøkeredet③ Skrevet 12. november 2010 #21 Skrevet 12. november 2010 Jeg har ikke smakt, og har heller ingen planer om å smake på min egen melk. Det byr meg litt i mot kjenner jeg. Klarte det ikke med førstemann heller! Når jeg sjekker tempen på flaska ved å sprute på håndleddet tørker jeg det av igjen med en klut;o)
MammantM Skrevet 12. november 2010 #22 Skrevet 12. november 2010 Jeg følte det som deg helt til jeg så denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74 Hun jenta sier noe om at det smaker bedre enn ALT! DA fant jeg ut at jeg måtte prøve!
bitthen Skrevet 12. november 2010 #23 Skrevet 12. november 2010 Ja, eller denne "I want bitty"! Hahaha
Gjest eelis+kian Skrevet 12. november 2010 #24 Skrevet 12. november 2010 Da jeg pumpet for å gi flaske, smakte jeg på melken jeg tok opp fra fryseren for å sjekke om den var harsk, eller om den var ok. Ikke noe galt med det. Det er som flytende sukker - med mindre den er harsk, da smaker det såpe ;-) Ikke akkurat det jeg drikker for å kose meg, men ikke ekkelt, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå