Gå til innhold

Syte syte, der tok vaskemaskinen kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, nå må jeg bare syte litt. Har 8 dager til termin og i dag måtte selvfølgelig vaskemaskinen ta kvelden. Er kun 2,5 år gammel, men har hatt problemer med den hele tiden. Så nå må jeg ut å kjøpe en ny, ikke akkurat det jeg hadde lyst til å bruke penger på nå, men kan ikke klare meg uten vaskemaskin med en liten baby. Dette er bare så typisk.... Tårene sitter veldig løst akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det har vært problemer med den hele tiden, så bør det jo gå under garanti/reklamasjon! Garanti-tiden er vel 2 år eller noe, men tror det er reklamasjonsrett på fabrikkfeil og sånn i 5 år, så det er vel verdt å sjekke ut?

Men skjønner at det kom på et max uheldig tidspunkt, så tett opp mot termin..

Lykke til da :-)

Skrevet

Med mindre vaska maskina har blitt kjørt for hardt elno er nok dette en garanti sak...

Håper det løser seg raskt!

Skrevet

Garantien dekker det ikke, kranglet med dem hver gang de har vært her. Møkklei hele vaskemaskinen, utrolig kjip utgift nå, men tanken på å vente 2 uker på ny reperasjon midt opp i fødsel og alt er bare ikke til å holde ut, også går det et par mnd så skjer det igjen.. Så nå tror jeg nesten det bare skal bli godt å bli kvitt den...

Skrevet

Hei hei:)

Skjønner deg godt....... utrolig kjedelig.... Jeg kjøpte ny vakemaskin for 2 uker siden. I dag røyk pine meg støvsugeren også.... grrrrr...... Har allerede vært og anskaffet meg en ny:) Kjipe penger før jul og allting.

Håper du får det på garantien:) Min var 5 år gammel, så det gikk ikke på noen garanti.

Ha en fin kveld.

Klem fra meg:)

Skrevet

Er vaskemaskinen under 5 år har du ALL rett på din side !!!

Du skal ikke betale en dritt, så bare ikke gi deg !!

Skrevet

Du har fem års garanti i henhold til kjøpsloven. Hvis den har vært til reparasjon tre ganger(??) har du rett til å heve kjøpet.

Ødelagt vaskemaskin er virkelig min store skrekk, med (snart) to tøybleiebarn...

Skrevet

Heheh rart jeg skulle lese dette nå. Våknet i dag tidlig, termin i dag, og første jeg fant ut var at kjøleskapet hadde tatt kvelden, og ALT i kjøleskapet var lunkent.. Yes da! Moro! Så da var det bare ut og bruke en haug med penger på kjøleskap.. Blæh..

Skal sies at kjøleskapet var veldig gammeøt da :)

Skrevet

Har du fått beskjed på hvorfor reklamasjon ikke dekker det? Har det vært samme feil tidligere innenfor garantitiden på 2 år så er det pent lite som ikke dekkes. 2,5 år er godt innenfor reklamasjonstiden på 5 år. Skal mye til at noe ikke dekkes altså!

Når jeg jobbet med hvitevarer så var det ofte vi i butikk fikk ordnet opp for kunden når verksted ikke var enig. Så ta kontakt der.

Da skal det dreie seg om slitasjedeler, sjeldent at det er et tema så tidlig i en maskins levetid. Har de vært der tidligere så husk at de har to forsøk for å rette opp i samme feil, etter dette har du krav på en ny.

Du har krav på lånemaskin fra butikken etter 7 dager, så du blir ikke lengre enn det uten maskin.

Skrevet

Jajamen, kjenner meg jo godt igjen... Vi reparerte vaskemaskinen vår tre ganger i løpet av de første fem årene. Skal vedde for at den snart takker for seg, men da skal den også ut. Møkkamaskin! Det finnes nok noen sånne mandagsmaskiner. Jeg vet i hvert fall at neste gang blir det Miele eller AEG. Sånn er det bare!

Håper det ordner seg for deg og fin vaskemaskin!!! :-)

Skrevet

AEG er virkelig å anbefale:) kjempe fornøyd.

Har kjempe mange bra progremmer. hygene, jeans, 20 min, koke kulørvask, sengeklær, ull, silke etc.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...