Gå til innhold

Jippi! En perfekt liten baby på ul!!!

Anbefalte innlegg

Nå senker jeg skuldrene helt, for er over 12 uker, og babyen så fortsatt helt flott ut. Var helt vill der inne, så håper virkelig jeg snart får kjenne noe. Var litt vanskelig å få de bildene han ville. Så jo fingrene! Men akkurat i det han knipset så kastet han seg frem og tilbake igjen. Han var perfekt! Var ganske sikker på kjønnet også, men vi skulle ta det med en klype salt frem til ordinær ul om noen uker. Og han så frisk ut i forhold til downs. Blir bare en "han", for vant til å si det, og "den/det" blir litt upersonlig.. ;o)

Jeg er så glad!!!! Har ikke hatt noe særlig gøy svangerskap i grunnen, så svever på en sky nå :oD

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

:D Så fantastisk!

Er ikke her inne så ofte (da jeg reagerer veldig på mobiltelefoner og data så lever jeg steinaldersk i perioder), men blir så glad av å lese sånne fine innlegg om hvordan det går med dere.

Var selv på ultralyd for et par uker siden, og der lå en hoppende liten krabat som så helt perfekt ut. Synes det er så rart at den faktisk så ut som en liten baby! Denne graviditeten kom så brått og overraskende på at jeg ikke egentlig har trodd helt på det!

Det er bare helt utrolig at disse små vidunderskapningene bor inni magene våre. Jeg blir veldig ydmyk av kjærlighet over det å få lov å bære fram et barn, selvom det er "normalt". Og selv om dette er mitt sjette barn, er jeg på en helt ny reise hver eneste gang.

Så fint skrevet! Ja, det er fantastisk! :o)

Reagerer du på all strøm, også, eller mest trådløst nett? Huff, så slitsomt i vår tid -det er jo absolutt over alt! Koselig du kan innom og hilse på inni mellom da!

Kos deg masse med vidunderet ditt! :o)

• 3 uker senere...

Hei ! Lenge siden sist jeg tittet innom nå. Har hatt lang pause fra data og mobil (ikke lett!!), og føler meg mye bedre.

Ja, reagerer på trådløstnettvrk, mobiler og stråling fra lysstoffrør, klokkeradioer, TV osv .., men forsøker å funke sånn ganske normalt. Litt slitsomt er det jo. Er nok ekstra sensitiv nå under graviditeten, så det er ikke så lett for folk på skolen å forstå hvorfor jeg ikke kan holde på med photoshop og andre forelesningsuker med bruk av kun data. Litt pinlig er det også, for det er jo ikke så vanlig å reagere kraftig på slike ting.

Hvordan går det meg deg og lille bebisen i magen?

Her går alt bra. Kjenner ikke så mye liv, men litt. Tror morkaka ligger forran. Har lagt på meg og det synes virkelig at jeg er gravid nå (har fått dilla på julebrus..ikke bra:) Ultralyd 20.desember, gleder meg! Men er usikker på om jeg vil vite kjønn. Er jo siste graviditeten min dette, så kanskje gjøre det litt ekstra spennende? Hmm.

*klem*

Annonse

Hvis du blir mye bedre av å holde deg unna data o.l, så må det være verdt det, men skjønner det må være slitsomt! Samfunnet bygger jo så mye på det for tiden, så kan ikke være lett å forklare alltid hvorfor du ikke kan delta på alt. Har sett noen tilfeller på TV, men det må være skjelden, ja!

Jeg hadde morkaka på forsiden sist, og tok lang tid før jeg kjente skikkelig liv. Tror jeg har kjent noe nå, men ikke mye enda. Er 16+3 i dag. Du? Og skal på ul igjen 21.desember. Blir spennende dager for oss da. :o)

Skjønner det må være litt gøy å ha spenningen med kjønn når det er siste. Mannen min mener dette er vår siste også, men jeg er ikke så sikker.. ;o)

Så koselig at det er tydelig at du er gravid! Jeg har litt for mye fra før, og ser virkelig skikkelig småfeit ut, æsj, he he. Koselig med babymage :o) Julebrusen er bare en periode -kos deg masse med den! ;o)

Her har bekkenløsningen virkelig slått inn, men har heldigvis gode dager også enda. Men alt i alt skal jeg ikke klage, er egentlig veldig lykkelig for tiden for å ha en flott liten gutt, og en skjønn liten baby på vei. Da tåler en litt.. ;o)

Håper du får en fin advents- og juletid! Og så håper jeg at det dukker opp noe som kan gjøre hverdagen med stråling bedre for deg. Kos deg med livet i magen!

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...