Gå til innhold

Hva har du i stua? Vanlige gardiner, panelgardiner, liftgardiner, persienner eller ingenting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har endel "rare" vinduer, dvs enten store terrassedører med vindu eller små smale. På de smale har vi persienner og på de store har vi lameller.

Men på kjøkkenet har vi liftgardiner og på soverommene rullgardiner. Så god blanding her i huset, bortsett fra vanlige gardiner. De synes jeg bare samler støv;)

Jeg har to sett med lange gardiner på hvert vindu. På kjøkkene har jeg en firkantet duk som jeg har slengt over gardinstanga.

Hva som er finest, må ses utfra rommet det skal henge i. Men syns hvertfall det er trist å ikke ha noenting...

Vanlige gardiner og perisenner.. :P Litt smør på flesk, men jeg liker ikke tunge mørke gardiner.. Og jeg vil gjerne få det litt "lukket" om kveldene nå som det er mørketid.. Bor i ett trangt byggefelt..

Annonse

Har lammelgardiner i all hovedvinduene.

Synes dette er greit her og nå, men o neste hus skal jeg ha skikkelig gardiner.

Savner å kunne bytte på litt og den varmere følelsen gardiner gir.

Utvendige persienner i stua, deilig investering, i tillegg har vi gardiner, etter sesongen ;) Kjøkkenet har lift, nå har juleliften kommet opp ;) På soverommene er det kirsebær persienner og lette gardiner ;)

Alt er relativt, avhengig av stilen man har og hva man selv liker..

Annonse

Vi har så små vinduer,så har liftgardiner,hadde sett ut som et dukkehus om vi hadde vanlige gardiner ;) Men gleder meg til vi skal flytte til et sted med større vinduer, da skal vi ha panelgardiner :)

Vi har plisségardiner i vinduene i stua, som er spesialtilpassede i lengden fordi vinduene er høyere enn "vanlige" vinduer da vi bor i en bygård med høye etg. =) Veldig fornøyd. de er lyse og fine, slipper lyset inn, men holder solen ute når vi trenger det. =)

Vi har ingenting, og vi bor i et funkishus. Har kun rullegardiner på soverommene og en liten gardin på badet.

Da jeg bodde i en eldre bygård i Oslo hadde jeg lange tykke lingardiner i sandfarge.

Jeg synes det kommer an på om man har gjenboere og selvsagt stilen på huset. I utgangspungtet er jeg ikke fan av gardiner og ihvertfall ikke liftgardiner. Det er det styggeste jeg ser. Men jeg vet jeg er sær og at de fleste ikke har samme smak som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...