LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 har fått påvist blod i urinen..spor bare...men når jeg slår det opp på nett så er nesten hver artikkel om i svangerskapet. kan man få spor av blod i urinen tidlig i en graviditet? er dette et sånn tegn kanskje? håper håper
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg har alltid hatt spor av blod i urinen jeg +1. Hadde det når jeg var gravid også såklart, og de sendte til dykning i hytt og pine, men det var jo aldri noe, for det er jo bare sånn at jeg har det. Jeg tror det skyldes at jeg hadde veldig mye blærekatarr som barn. Det er min egen teori da Så jeg tror ikke det nødvendigvis er en sammenheng.
Blomster&bier Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jeg var til legen med urinprøve for UVI, og de fant også blod i urinen. Håper det er fordi jeg er gravid, og at det ikke har noe med UVI som det også har blitt sagt her inne. Har ikke hatt blod i urinen før når jeg har hatt UVI heller:) Er jo lov til å håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå