Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Heisann jenter !! Hvordan klarer dere å holde håpet og motet oppe.. Er Inni 4 pp nå og føler at jeg ikkje skal få det til ! Mange rundt meg e gravide og det e bare vondt !! Eg ønske det så sterkt at eg kjenne at det går på psyken min.. Har ingen barn fra før så eg e jo veldig redd for at me ikkje får det til ...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hva skal man gjøre? Etter noen år som prøver blir man vant til at tanta kommer, og blir ikke like skuffet som i starten. Men plutselig klaffer det en dag og man får igjen for alt strevet:-) Som du sikkert vet er det helt normalt å prøve 1 år, så ville ikke blitt stresset enda. Fortsatt lykke til!
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Ja vet jeg ikkje har prøvd lenge men blir så deppa når tanta komme... Men som du sier så blir det lettere for hver gang..
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Heisann metti Kjenne til ditta med at mange rundt er gravide, har mange venninder som går gravide no, både med nr.1,2 og 3. Stikk litt for kvar som kjem og fortelle den gode nyheta, samtidig som eg gleda meg på deira vegne. Etter over eit år med prøving håpar eg verkeleg det snart kan bli vår tur.. Hos meg var nok spenninga størst i starten, føler eg har litt rolegare holdning etter ein del negative testar/TR-besøk. Alle seier til meg at det klaffar når ein ikkje stressar med det, og det har eg faktisk litt trua på, sjøl om eg veit det er lettare sagt enn gjort. Som nemt her oppe, er prøving opp til eit år ikkje uvanleg, så eg vil anbefale å slappe av og tenke at det skjer når det skjer... som sagt, lettare sagt enn gjort, men... Masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå