Gå til innhold

Barnevakt på dagtid for baby 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om barnevakt for en baby på 7 mnd? Det er snakk om en hel dag, fra 9 til 16. Eller ihvertfall halve dagen. Men bør ikke barnevakten være noen som barnet kjenner godt og er trygg på? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For så lang tid ville jeg spurt noen som jeg stolte på og som har erfaring med babyer. Feks ville jeg spurt en av besteforeldrene eller svigerinna mi som har to barn selv.

Skrevet

Når babyen er 7 mnd, så er det kanskje greit at den er hos noen den har hilst på før og har vært sammen med når også du har vært der, og at dere har sett at det er greit og at babyen trives med denne personen. Jeg personlig ville ikke overlatt en 7 mnd baby til noen en hel dag uten at de har vært sammen med denne personen før. Men kommer jo ann på barnet.

Vi har fast barnevakt (dagmamma) 1 dag i uken på minsten som er 5 mnd nå fra ca 10-17 og i tillegg kan det dukke opp ting jeg ikke kan ha med han på også andre dager i uken. Da er han der. Dette er bestemoren hans og de stortrives i lag begge to. Han har vært fast der siden han var 2-3 mnd, så de kjenner jo hverandre godt... Har jo vært enklere også for oss siden han er flaskebarn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...