Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Forstår virkelig ikke noe av denne kroppen lenger. Jeg venter ikke mens før i slutten av neste uke, men både forrige helg og utover uka har jeg hatt skikkelige mensmurringer og mye stikkinger i magen- på begge sider. Det hele endte med en et døgns blødning fra søndag til mandag og jeg tenkte mensen kom. Men blødningen varte som sagt kun ett døgn og var brunlig med noe blod innimellom. Stikkingene og murringene er der ennå i ulik grad gjennom dagen. Tanken begynner å svirre på at jeg kan være gravid så tenkte å spørre dere her inne om dere har vært med på noe lignende? Og hva eventuelt resultatet var da? Det er vel uansett for tidlig å teste seg....
Snart 4 barns mor.... Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hei du.... Oi dette var som å lese om seg selv. Jeg går nå på min 5.dag på overtid med mensen og har hatt det samme som deg. Jeg har tatt 2 tester men de viser negativ. Jeg har ingen tegn til mensen i det hele tatt og har de fleste tegn på svangerskap. Vist jeg skal være gravid nå er jeg ifølge nettkalkulatoren 4 uker og 5 dager. (Jeg tror jeg har testet alt for tilig da. ) Jeg er veldig presis med mensen så dette er litt muffins synes jeg. Jeg testet ikke positiv før etter 2 uker på overtid men mine 2 første barn og med sistemann fikk jeg positiv samme dag som jeg skulle ha mensen. Må vell smøre seg litt med tålmodighet tenker jeg. hehe Ønsker deg lykke til med tiden videre. Håper du får det resultatet du ønsker.
Julle Bullen Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 hmmm sånn har jeg det også. Hadde mens sist 03.10-07.10 og ikke hatt mens siden. har aldri vært gravid før så jeg er ganske forvirra om dagen. Er usikker på om syklusen min er helt på nett, så det er mye usikkerhet. Siste uka har jeg hatt hvit, litt tykk utflod. Siste månedene har jeg knapt att utflod i det hele tatt. Hvilke symptomer tyder på hva??? Er veldig forvirra jeg :-)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Godt å se at vi er flere selv om det frustrasjon vi føler. Ikke lett å skjønne seg på disse kroppene. Nå har jeg vært gravid 3 ganger tidligere (har 2 gutter, 1 spontanabort), og alle tre svangerskap har startet ulikt. Men hadde en slik blødning også med nr 1 bare at denne varte i flere dager (trodde dette var en mens og termin ble derfor flyttet en hel mnd ) Men jeg kan ikke huske å ha slike stikkinger konstant i tide og utide. Vi får krysse fingrene jenter
Snart 4 barns mor.... Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Vi får holde hverandre oppdatert. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå