Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Forstår virkelig ikke noe av denne kroppen lenger. Jeg venter ikke mens før i slutten av neste uke, men både forrige helg og utover uka har jeg hatt skikkelige mensmurringer og mye stikkinger i magen- på begge sider. Det hele endte med en et døgns blødning fra søndag til mandag og jeg tenkte mensen kom. Men blødningen varte som sagt kun ett døgn og var brunlig med noe blod innimellom. Stikkingene og murringene er der ennå i ulik grad gjennom dagen. Tanken begynner å svirre på at jeg kan være gravid så tenkte å spørre dere her inne om dere har vært med på noe lignende? Og hva eventuelt resultatet var da? Det er vel uansett for tidlig å teste seg....
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Kan vel ha vært en festeblødning. Har aldri hatt det selv, så jeg kan ikke fortelle deg hvordan det oppleves. Men det er mange her inne som har opplevd det. Du får bare prøve å holde ut til ikmdagen, og teste deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå