mama73 m/tre søte små Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Har hatt dette til og fra en stund nå. Føler meg helt isolert fra omverdenen, og har til tider svært nedsatt hørsel på venstre øret. Det rare er at det kan være borte et par dager, for så å komme tilbake. Hjelper verken å utligne trykket, eller med ørelys. Har lest litt på nettet, og ser at det kan være svangerskapsrelatert. Må vel ty til god, gammeldags øreskylling hvis det viser seg å være ørevoks. Men kanskje det rett og slett bare er tette øreganger pga svangerskap? Noen andre som har vært/er plaget av dette? Evt. noen tips? Tenkte uansett å dryppe olje et par dager nå, og dra innom legekontoret på fredag hvis inget annet hjelper. På forhånd takk!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg har også vært plaget med det de siste ukene, spesielt på venstre side. Hos meg er det ørevoks. Har aldri vært plaget med mye ørevoks før jeg ble gravid, så jeg har nesten regnet med det er noe hormonelt som plutselig har økt produksjonen kraftig. Renser ørene etter hver dusj, men likevel kjenner jeg at det tettes i løpet av kort tid. Regner med jeg bare lar det gå sånn ut graviditeten, og hvis det ikke gir seg etter fødsel så tar jeg kontakt med legen for en skylling. Har ingen smerter eller kløe, så regner ikke med det er noe galt i den forstand. Kommer bare til å fortsette og rense jevnlig, og satse på at det forsvinner av seg selv.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Ja jeg sliter voldsomt med dette om natten. Begynte i beg.av svangerskapet. Nå er tassen 4 mnd og det vedvarer. Skikkelig irriterende.
M&M+1 Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg har også dott, på venstre side! Ingen tips desverre.. Men kjempe irriterende!!!
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Jeg har også dott i ørene!! Ganske irriterende til tider, mn tar den gamle hold for nesen og blås:P det hjelper en stund, og gjør det igjen når det er tett igjen:P Har ganske tette bihuler så det er noe som kan gjør at det tetter seg i ørene. Alt der oppe hørrer jo sammen.... Skal til legen 1 des igjen på kontroll så skal forhørre meg litt med han da.. Ha en fin helg jenter:) Og jeg tenker når alle de små fine søte babyene er ute så er alt verdt det:D
Maibaby:) Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 ta litt matolje i øret, det hjalp på meg iallefall tror det løser opp vokset eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå