Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Del Skrevet 10. november 2010 Småen er stort sett veldig grei å ha med å gjøre, men innimellom er det BARE pupp som gjelder. I timesvis!!! I går hadde jeg ham i puppen fra 19 til 01 i natt. Holdt på å bli gal! Jeg takler suging på brystet så lenge det er snakk om amming, men klarer ikke kose-"nypingen". Brystvortene mine er et sted jeg virkelig ikke takler berøring og kos - kan ikke noe for det!!! Jeg blir småkvalm og uvel, synes det er skikkelig ekkelt! (Altså selve følelsen i brystet) Forsøker desperat å trekke til meg puppen, lure ham unna når han sovner, forsøkt å erstatte med smokk etc uten at noe så langt har funket. Foreløpig er han bare en uke, så ting kan raskt forandre seg. Men jeg ser tilbake på forrige barn - hvor det var helt likt. Da holdt jeg ut i ti uker, men har et håp om å takle det bedre denne gangen. Noen med tips/erfaringer? Smokker som er bedre enn andre? Foreløpig har vi bare avent sin smokk fra en eller annen markedsføringspakke. Synes den virker kald og hard, så prøver å varme den litt før han får den. Burde hatt noe som ligner mer på bryst kanskje... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142540951-u%C3%A6%C3%A6%C3%A6-jeg-takler-ikke-kosesutting-p%C3%A5-puppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har det likedan. :S Syns det er skikkelig ekkelt når min mann tar på brystene mine. Og det forstår han ikke. Det er litt vanskelig. Det er litt vanskelig i begynnelsen når alt som hjelper på gråten er pupp. Det er slitsomt å være smokk. De smokkene som er runde(Trøst smokken) er den smokk veldig mange nyfødte liker. Lurer på om jeg skal prøve med de når neste baby kommer. har hatt en unge som ikke bruker smokk og det er slitsomt. Nuk smokken blir også ofte akseptert. Den har sånn "knekk" på tuppen sånn at den går opp i munnen. Kanskje h*n bare trenger å ligge inntil deg? Har du prøvd å legge h*n på brystet evt på naken hud så han kjenner varmen fra deg og hører hjerterytmen. Da blir det nesten som å ligge i magen. Mange barn sovner også bedre i bæresele. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142540951-u%C3%A6%C3%A6%C3%A6-jeg-takler-ikke-kosesutting-p%C3%A5-puppen/#findComment-142541014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå