Gå til innhold

ang mm og oppbevaring når man har pumpet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

pumpet i går og satte det i kjøleskapet. Kan jeg fryse det ned i dag? Skal ikke bruke det til noe spesielt nå likevel,men litt usikker på om jeg kan fryse det ned siden det har stått 1 døgn i kjøleskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den fremdeles "smaker ok" altså ikke har blitt dårlig, tror jeg det går fint å sette den i fryseren nå.

Skrevet

tror ikke jeg orker å smake på den altså.. holder det med å lukte ? hehe

Skrevet

Har du ikke smakt din egen mm ennå? Jeg smaker alltid på om han får mm på flaske, om den er passe varm og sjekke at den ikke er dårlig. Det smaker bare søt melk ;) For det er jo faktisk bare melk, bare at den ikke er fra kua eller geita liksom :P

Skrevet

skjønner.. Får vel smake på den når den blir tatt opp og evnt jeg skal gi det til henne da:) eller prøvesmake en dråpe neste gang jeg ammer så får jeg ta litt på pekefingeren. Men må vel ærlig si at jeg blir litt kvalm av tanken... He he

Skrevet

Du kommer nok til å synes det er helt greit etter hvert ;) Smaker du på den er du sikker på at babyen ikke får dårlig melk.

Ammeguru Gro Nylalder lagde vafler av mm i God Morgen Norge en gang - det er vel kanskje å dra den litt langt :P MM smaker langt bedre enn Nan (nevnt i den andre tråden).

Når jeg har drukket vin og pumpet, får Katten min denne melka. Hun elsker det, og kommer nok til å leve til hun er 25 år.

Jeg kommer aldri til å lage verken vafler eller kakao av det, men det er eksklusiv vare, det finnes vel ikke så mange andre melkesorter som er verdt 1000 kr. l. ;)

Egentlig så er det bare melk på linje med all annen melk ;) Møøøø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...