Gå til innhold

I dag er det 3 mnd vaksinen... Hva kan vi vente oss av oppførsel etterpå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår baby fikk litt feber og var litt grinete det første døgnet. Men babyen ble skikkelig skremt av opplevelsen og er blitt nærmest frimerke på mamma.. Det går nok over etter hvert men det har vært litt heftig ja..

Skrevet

Min fikk ingen reaksjoner på 3mnd-vaksinen. Ble heller ikke skremt av stikket.

Fikk litt feber etter 5mnd-vaksinen, men ellers var alt som normalt.

Gjest JuniGull-10
Skrevet

Min skrek i nesten 1 time... Så sovnet han i bilen på vei hjem og våknet opp blid som en sol! :-)

Skrevet

Ingen spesielle reaksjoner her. Litt ekstra trøtt kanskje...

Gråt litt av sprøyte nr to men gikk fort over :)

Går nok så bra så!

Er mange fler som ikke får noen reaksjon, enn de som får :)

Skrevet

Min fikk feber utover kvelden, og var skikkelig slappis :) Og sprøyta var iallefall ikke populært ... det ble en trøstepupp på venterommet etterpå :)

Skrevet

min ble grinete og fikk feber. stikket var fælt både for mor og barn, mens 5 mndvaksinen gikk helt smertefritt!

Skrevet

Ingen reskasjon her.

Men storesöster husker jeg var grinete kvelden etter vaksinen.

Skrevet

Hun hyyyyylte når hun fikk sprøytene. Og hun var trøtt resten av dagen.Men ellers var det ingen reaksjon.

Skrevet

han hyyylte når de stakk han men også litt før så tror det var mest det at vi måte holde han fast, for han var mer sint... å pressa frem en foss med krokodilletårer;) gikk fort over, smilte å babla når vi gikk ut fra hs:) 2-3timer etter sprøyta ble han sutrete å ekstremt glad i mamman sin... sånn var han da i 1døgn..

Skrevet

Det gikk så bra, litt ngræy ved stikkene, men raskt blid igjen. Bittelitt feber på kvelden og ut på formiddagen. Så fin igjen.

Skrevet

Her har vesla også fått 3 mnd vaksinen så er spent på om hun reagerer på den. Hun har vært litt sutrete de siste dagene fra før så håper ikke at hun blir mer sutrete nå. Men får ta det som det kommer :)

Skrevet

Da var vaksinen satt i begge lår. Litt skriking var det jo selvfølgelig, men det gikk over all forventning. Hun sonet i bilen på vei hjem og sov en times tid, så var det litt mat og litt tv titting før hun ville sove litt igjen. Da hun våknet var hun ikke helt i slaget. veldig kosete og trøtt på mammas fang, men ikke noe suttring. Nå sover hun for natten så får vi krysse fingerne for at natten går som vanlig. :)

Skrevet

Selve vaksinen gikk greit og hun var i fin form timene etterpå, men utpå kvelden fikk hun 39,9 i feber, var slapp og utilpass. Ga henne en stikkpille paracet, kledde av henne alt (bortsett fra bleien) og lot henne sovne på sofa`n i stua.

Dagen etter var hun helt fin.

Hun fikk neste vaksine da hun var 6mnd. og hadde ikke noe problemer med den.

Skrevet

Han reagerte ikke på 3 mnd vaksinen, kanskje litt slappere en normalt. Husker han var kjeempe trøtt stakkars, så det i kombinasjon med ubehag ble litt grining.

Så: Mett og opplagt baby er mitt råd ;)

Lykke til, det går nok veldig bra :-)

Skrevet

Leste ikke alle svarene før jeg svarte deg, he he :)

Skrevet

Ingen reaksjon...heldigvis. Gråt bare litt akkurat da den ble satt, og han er normalt meget pysete!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...