Håpefull38 Skrevet 15. desember 2010 #51 Skrevet 15. desember 2010 Nei, dette var trist Isola! Ja, den jula iriterer jeg meg også over!! Det kræsjer i år. Fikk mensen i går og det hadde vel blitt uttak ca 1. juledag, og hvem gidder å tilbringe hele jula aleine på et hotellrom der nede? I tillegg har gynekologen min ferie fra i dag. I fjor kræsja det med nyttårshelga. Er så utålmodig, vil bare i gang igjen! Kanskje vi blir ganske likt i januar da? Nå får vi satse på at du får positiv test nå, Pippi! Så kommer jeg og Isola etter med positiv test i begynnelsen av februar;-)
Gjest Pippi9 Skrevet 18. desember 2010 #52 Skrevet 18. desember 2010 Ikke mye å satse på dessverre - negativt for 9. gang.... Jeg var en tur i kjelleren i dag tidlig - drittlei og sliten :-( I tillegg er det i disse dager 2 år siden jeg tok den grusomme aborten - hjelper ikke akkurat på humøret.... Begynner å kjenne på smertegrensa på hvor lenge jeg orker å fortsette - er det noen vits?? Skal be om en samtale med Svend til uka for å høre hva han sier. Han har tidligere gitt meg odds på 10-15%.
Håpefull38 Skrevet 18. desember 2010 #53 Skrevet 18. desember 2010 Nei så trist! Hadde virkelig troen på at du skulle lykkes denne gang! Jeg ramlet også ned i kjelleren da det ikke ble innsett, og var nok der et par-tre dager. Har ikke du ett ferskforsøk igjen som du har betalt for, eller har du kjøpt ett og ett? Synes ikke du skal gi opp enda. Jeg skal ihvertfall ha 3 ferskforsøk til. Så får jeg evt vurdere da hvis det ikke har blitt noe resultater av de. Tenker at 2-3 ivf- forsøk på oss som er blitt litt oppi årene ikke er så mye. Det er en knalltøff prosess, men jeg gir meg ikke enda. Jeg vet jeg kan bli gravid og det gir meg et håp. Det vet du at du også kan, og du har mange gode egg. Claus sa jeg hadde store sjanser for å bli gravid, men jeg har ikke fått dem i prosent. Ta deg et par dager fri fra jobb slik at du får hentet deg litt inn igjen. Jeg var egentlig sykemeldt hele venteperioden(2.5 uker),og jeg fant ut at jeg skulle være hjemme et par dager etter jeg kom fra Danmark, før jeg så gikk på NAV og friskmeldte meg. Det var utrolig godt! Snakk med Svenn og hør hva han har å si. Stor klem fra meg!
Gjest Pippi9 Skrevet 19. desember 2010 #54 Skrevet 19. desember 2010 Takk for varme tanker Håpefull :-) Heldigvis gikk gårsdagen veldig greit siden jeg var opptatt med sosiale aktiviteter hele dagen - fikk flyttet fokus. Derfor er det for meg like greit å jobbe også, så tenker jeg på noe annet. Har tlf.avtale med Svend på tirsdag. Det første IVF'er mitt var lavstimulert så da var ikke pakke aktuelt. Fikk lovnad sist gang om å konvertere til 3-pack hvis det ble flere runder med vanlig opplegg. Så hvis jeg konverterer til pakke ved neste forsøk, så har jeg da to forsøk igjen av pakken. Men akkurat nå blir jeg kvalm av tanken på en ny runde med sprøyter og scanninger.....
Gjest Pippi9 Skrevet 19. desember 2010 #55 Skrevet 19. desember 2010 Takk for varme tanker Håpefull :-) Heldigvis gikk gårsdagen veldig greit siden jeg var opptatt med sosiale aktiviteter hele dagen - fikk flyttet fokus. Derfor er det for meg like greit å jobbe også, så tenker jeg på noe annet. Har tlf.avtale med Svend på tirsdag. Det første IVF'er mitt var lavstimulert så da var ikke pakke aktuelt. Fikk lovnad sist gang om å konvertere til 3-pack hvis det ble flere runder med vanlig opplegg. Så hvis jeg konverterer til pakke ved neste forsøk, så har jeg da to forsøk igjen av pakken. Akkurat nå blir jeg kvalm av tanken på en ny runde med sprøyter og scanninger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå