Gå til innhold

Da skal eg inn hit:) noen som har vert i Haugesund å fått hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Eg har enda ikke fått første møte med haugesund. men gyn har sendt søknad til haugesund for meg.

Hvor lenge måtte dere vente på svar før første møte?

Hvor lenge gikk dere før innsetting?

Noen som har blitt gravide av hjelpen der?

Mye eg lurer på for eg e helt ny i dette men tenkte eg sko la dere sleppe unna med noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen hit:-)

Jeg har begynt å snoke her inne igjen så, for vi skal muligens igang med forsøk på søsken en gang på nyåret.

Nå er det noen år siden jeg ble henvist, men da ble hanvisningen sendt i Juli, jeg kom til samtale i desember og oppstart neste mens.

en gå inn på frittsykehusvalg så kan du finne ventetidene der.

Jeg er førnøyd med Haugesund, de som jobber der er skjønne, iallefall sykepleierene:-)

Jeg har fått to barn ved hjelp av Haugesund, blitt gravid på 3 av 5 innsettinger.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til i Haugesund - dei er veldig kjekke og ikkje minst flinke! mMe kjenner mange her i Stavangerområdet som har vore der og fått hjelp, mellom anna 4 par som har fått tvillingar - slik som oss;) Me har totalt fått 3 barn ved deira hjelp! Me vart henviste i mai og kom til samtale i november første gongen, men dette var i 2005 - trur dei har kun 3 mnd ventetid no, så det kan jo gå raskt!

LYKKE TIL!

Skrevet

hei hei:) takk for svar:) kjektt å høre at de er gode tilbakemeldinger:) me får vel henvendelse i januar-februar me då kanskje:) når du snakker om tvillinger så har me stor sjanse for de:) komme ikke til å satse på de men eg er neste i rekken i min slekt til å kunne få tvillinger:) å samme med han, hos han går de gjennom mennene. tredige vær mann har fått tvillinger i familien hans itte de moren sier:) hadde vert kjekt og blitt ferdi med 2 på en gang:) skal prøve å berre få 2 men flere kan de bli:) Gleder meg samtidig som eg gruer meg litt. litt usikker enda på ka de går i. men da eg fikk beskjed om at eg ikke hadde fått eggløsning sist eg tok EL sprøyte så brakk eg sammen. blir godt med en pause å legge de vekk rundt jule tider å heller kose meg med tante barna mine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...