StoltHønemor<3 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg er i dag 6+6, og er snart i min åttende uke Jeg har alltid hatt lyst til å strikke et babyteppe til mine barn, og det har jeg begynt med nå Siden jeg ikke vet kjønnet så strikker jeg teppet i grå/svart og skal sy på flis under og det vil bli i rosa/blå Så skal jeg strikke en traktor eller blomst og sy på oppå teppet når jeg bare finner ut kjønnet ^^, He he:) Synes det er helt utrolig at jeg skal bli mor, og gleder meg virkelig masse:)
Lulu86-2011 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Så herlig!!! Jeg skal også finne frem strikkepinnene snart. Bare vente på lønning først Legg ut bilde når du nærmer deg ferdig da!
Lillemy36 Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hi, hi, jeg er akkurat begynt på uke 5 og har hatt babyteppe ferdig i flere mnd:-) Har strikka mor åse babyteppe fra nøstegarn i offwhite. Gjett om jeg er klar:-)) Nå får vi nu en sommerbaby, men mor åses teppe kan brukes til barnet er ganske stort:-) I tillegg har jeg strikka en kjeledress som jeg straks er ferdig med:-)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Herlig =) Jeg begynner å sy babyklær i morgen,gleder meg masse =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå