Izabelle Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Fikk beskjed fra gyn at jeg har en inkomplett bort, eller truende abort da jeg har blødd mye(var 100% sikker på at jeg hadde abortert), men han kunne fortsatt se en "fosterpose", husker ikke hva det medisinske navnet er.. Skal holde meg i ro noen dager for å se om dette går bra eller blir en komplett abort. Er det flere her inne som har opplevd det samme? Eventuelt om det gikk bra? Har ikke hatt blødning siden mandag... Var faktisk på en joggetur den dagen etter at jeg trodde det var over...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Har opplevd begge deler jeg. Både en truende abort som gikk bra og en som ikke gikk bra. Krysser fingrene for deg. kan ikke gi deg noen oppskrift på hvordan det skal gå bra. Dette er nok ikke opp til oss å bestemme, heldigvis får man si. Tror kroppen ordner opp selv hvis det er noe galt med fosteret. Det er det man må trøste seg med(vet at det er en fattig trøst) hvis dte skulle gå galt. Gynekologen din har nok rett i at du gjør lurt i å holde deg litt i ro, men jeg tror ikke at joggeturen din er det som avgjør utfallet her. Du får bare tenke positive tanker og slappe av. Masse lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hei! Opplevde truende abort jeg også i begynnelsen av dette svangerskapet - blødde da jeg var i aktivitet, så fort jeg la meg ned og hvilte på sofaen eller i senga stoppet blødningene opp. Begynte å blø 5+4 og har ikke blødd noe mer siden uke 8, var på UL 5+4 og kunne jo ikke se om det var noe liv eller ikke på det tidspunktet. Var på ny UL 6+6 og så ett lite hjerte banke, men fortsatt diagnosen truende abort Var på ny UL uke 11+0, alt bra!!! Puuuuhhh, og skal til ny UL i morgen 15+2. Ser jo ut til at dette går veien denne gangen, men jeg har måttet kutte ut all fysisk aktivitet og hvile/ligge mye i ro. Husker jeg tok en joggetur dagen før jeg begynte å blø første gang, begynte å blø bare jeg gikk i butikken 1 ukes tid senere, så tar det heeeeeelt med ro!! Legen/gyn sa at det var 50/50% sjanse for om det går bra eller ikke, men siden jeg har kommet så langt nå 15+1 i dag så er jeg positiv til at dette kommer til å gå bra!!! Har jo ikke blødd noe mer heller... UL i uke 11+0 viste jo ett flott og levende foster som turnet rundt, veivet og vinket og sprellet med armer og bein Velger å tro at det går bra denne gangen jeg )) Ellers har jeg fått min dose med missed abortions og spontanaborter for resten av livet håper jeg!!! Har mistet tilsammen 2MA og 2SA etter at vi begynte å prøve på nr 2 (30 pp), denne gangen SKAL det gå bra!! Tenk positivt!!! Lykke, lykke til videre!!! Stoooor trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå