LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jepp:) DEt var jammen bra du spurte for nå kom jeg på at jeg har en liten utfordring her!!
ToillSjur Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Javisst har et sett røde gardiner som jeg henger opp til jul
frk Nilsen Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Har røde panellengder som jeg henger opp. Siden det ikke er noe mønster eller juledilldall på dem så gjør det ikke noe om de henger litt lengre enn bare i jula ;-)
Tøffe Tøflus Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Nei, men bytter mellom sommer- og vintergardiner. Og har planer om å kjøpe julegardiner til kjøkkenet.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 til kjøkkenet har jeg julegardiner og etpar sett til resten av året. men til stua har jeg kun ett sett med gardiner. Men de er i rødt/grønt/gult så egentlig nokså julete da. Har bare bodd her i 2 år, ikke så forferdelig opptatt av gardiner kanskje?
Lemonia Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Nei, jeg gidder ikke bruke tid på å bytte, vaske og stryke gardiner som bare skal henge opp en måneds tid.
Vipsenmamma Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Nei. Men jeg bytter til jule/vintergardiner på kjøkkenet.
tine0810 Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 Nei.....men jeg burde absolutt ha vasket og strøket de som henger der.....hm....rekker jeg det før jeg føder mon tro?:-)
marinas skatt Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 Bytter til julegardiner i stua og kjøkkenet . Bytter gardiner og julesengetøy på alle soverom et par dager før julaften.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 Nei, men jeg vasker de jeg har innimellom alikevel. Jeg har 10 vinduer i stua som går fra gulv til tak, så julegardiner blir litt for kraftig kost syns jeg. Vi har nå noe lette og gjenomsiktige. Samme vinduer har vi på kjøkken, der har vi ikke gardiner. Men hadde jeg hatt ett par små husmorvinduer hadde jeg sikkert byttet til noen festlige med julemotiv.
Gjest Skrevet 10. november 2010 #14 Skrevet 10. november 2010 Jepp. Jeg har faktisk ganske mange sett med gardiner både til stue og kjøkken og skifter flere ganger pr år. Har hatt flaks og kjøpt billig på Kid o.l. Når man kan få en lengde for 30 kroner, så går det an! Selv om man må ha 11 lengder...
Tredje drøm Skrevet 10. november 2010 #15 Skrevet 10. november 2010 Jepp! Har panelgardiner, så det er fort gjort å bytte gardiner - og ganske billig å kjøpe nye. Har mørkerøde paneler til jul, som ikke er altfor julete, men veldig fine. Har faktisk egne adventsgardiner også, jeg ) Syntes det var litt råflott å kjøpe gardiner som bare skulle henge oppe 3-4 uker i året, men da jeg fant dem på supersalg en sommer og betalte kun 60 kroner totalt for dem, så går det jo an. Har hvite som henger bak, og så bytter jeg de forreste etter årstiden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå